accessibility-icon
share-icon
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חמישה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים בצומת יד מרדכי

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ז טבת ה'תשפו (27.12.25)

0

like

0

dislike

חמישה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 34 סמוך לצומת יד מרדכי, בהם שתי נשנים בנות 30 ו-70 במצב בינוני-קשה ושלושה נוספים במצב קל • כלל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון


תאונת דרכים בין שלושה כלי רכב אירעה הערב (שבת) בכביש 34 סמוך לצומת יד מרדכי. חמישה בני אדם נפצעו בתאונה, בהם אישה כבת 30 במצב בינוני-קשה עם פגיעה רב-מערכתית, אישה כבת 70 במצב בינוני ושלושה פצועים נוספים במצב קל. כלל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון.

חובשים ופראמדיקים של מד״א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי בזירה. אחת הנפגעות, כבת 30, נלכדה באחד מכלי הרכב וחולצה על ידי לוחמי האש כשהיא בהכרה מעורפלת. בכוחות ההצלה ציינו כי שלושת כלי הרכב היו במרכז הכביש בסמוך לאי תנועה, ונסיבות התאונה נבדקות.

חובש רפואת חירום במד"א אנדריי וולקוב סיפר: "3 הרכבים היו במרכז הכביש בסמוך לאי התנועה ובאחד מכלי הרכב נלכדה אישה כבת 30 כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מפגיעה רב מערכתית. במקביל לפעולות החילוץ של לוחמי האש הענקנו לה טיפול רפואי. פינינו את כלל הפצועים לבית החולים כשמצבה של האישה בינוני ו-4 הפצועים הנוספים במצב קל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News