בלשי משטרת חולון, בשיתוף לוחמי מג"ב זרוע תל אביב, חשפו אתמול (חמישי) את מה שנראה כאחד ממרכזי ההפצה והסחר הגדולים באזור המרכז בתקופה האחרונה. במהלך פעילות מבצעית יזומה, פשטו הכוחות על דירה בשכונת תל גיבורים בחולון, וגילו בה "סופרמרקט" של ממש לסמים מסוכנים.
בתוך הדירה נדהמו השוטרים למצוא לא רק סמים "מסורתיים", אלא גם מגוון רחב של מוצרי צריכה המכילים חומרים אסורים, שנועדו ככל הנראה להפצה מתוחכמת. בנוסף לסמים, נתפס סכום כסף מזומן עצום בסך 249,920 ש"ח, ועוד כ-700 אירו במזומן, שלפי החשד הם פדיון של עסקאות סמים שבוצעו לאחרונה.

בין החומרים שנתפסו: כ-26 ק"ג מריחואנה, כ-4.5 ק"ג חשיש וכקילוגרם של קוקאין, 58 עוגיות חשיש, 20 חבילות שוקולד וחמאת חשיש, 67 סיגריות אלקטרוניות המכילות שמן חשיש ועשרות מזרקים עם שמן דומה, פטריות הזיה, מאות גרמים של MDMA, כדורי אקסטזי ו"קרטונים".
בעלי הדירה, גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו במקום והועברו לחקירה בתחנת חולון. על פי החשד, השניים הפעילו את הדירה כמרכז לוגיסטי ממנו יצאו המשלוחים לכל רחבי גוש דן. היום יובאו השניים לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.
ממשטרת ישראל נמסר כי הפעילות היא חלק מהמאבק הנחוש בנגע הסמים: "נמשיך לפעול באפס סובלנות כלפי העוסקים בהפצת סמים מסוכנים ובסחר בהם, הפוגעים בצעירים ובמרקם החברתי של העיר
