accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה, ישיבת הקבינט | צילום: קובי גדעון, לע"מ
אילוסטרציה, ישיבת הקבינט | צילום: קובי גדעון, לע"מ

"ניסו להאשים אותי": בקבינט דנו על הדלפת הסרטון משדה תימן

מוטי קסטל

מוטי קסטל

ו טבת ה'תשפו (26.12.25)

31

32

like

0

dislike

במהלך ישיבת הקבינט נחשפו השרים לנזק הבינלאומי שנגרם בעקבות הדלפת סרטון משדה תימן על ידי הפצ"רית לשעבר ואיש חדשות 12 גיא פלג • השר בן גביר הזכיר את המכות שחטפו החטופים בעקבות הפרסום ואמר: "ניסו להאשים אותי, מה שנטען כלפיי קרה בגלל הסרטון"


במהלך ישיבת הקבינט שהתכנס הלילה (בין חמישי לשישי) דנו השרים בין היתר בנזק הבינלאומי שגרמה הדלפת הסרטון משדה תימן על ידי סביבת הפצ"רית לשעבר ואיש חדשות 12 גיא פלג.

שר המשפטים יריב לוין שאל את נציג משרד החוץ, בעת סקירה על מצבה הבינלאומי של ישראל: "אני רוצה להבין האם ההדלפה של סרטון הפייק משדה תימן גרמה לנו נזק?"

maximize-image
הפצ"רית לשעבר יפעת תומר-ירושלמי משתחררת ממעצר | צילום: פלאש 90

נציג משרד החוץ השיב: "בוודאי! לפני הסרטון היו בממוצע 32,000 תגובות נגדנו ברשת ויום למחרת הסרטון 96,000 תגובות ומאה ועשר מיליון חשיפות!".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הוסיף על דבריו והתייחס לתגובה של נשיא ארצות הברית דאז: "שלא לדבר על האמברגו נשק של ביידן".

השר בן גביר הזכיר את ההתעללויות שעברו החטופים בשבי בעקבות פרסום הסרטון: "שלא לדבר על המכות שסבלו החטופים. ניסו להאשים אותי בזה. אני אמנם לא מאלו שחושבים שהחמאס היה צריך תירוץ, הם אנסו ושחטו עוד קודם לכן, אבל תכל'ס אם בודקים תאריכים – מה שנטען כלפיי קרה בגלל הסרטון".

עקבו אחרינו גם ב-Google News