כוחותינו חיסלו היום (חמישי) בדרום רצועת עזה, שני מחבלים מארגון הטרור חמאס, שחצו את "הקו הצהוב" והיוו איום מיידי. הלוחמים, מצוות הקרב של חטיבה 7, זיהו את שני מחבלים תוך שהם מפרים את תנאי השטח, חוצים את "הקו הצהוב" ומתקרבים לעבר העמדות בהן שהו הלוחמים.
מרגע הזיהוי, פעלו הלוחמים במהירות ובנחישות. בהכוונה מדויקת של הכוחות הקרקעיים, כלי טיס של חיל האוויר ביצע תקיפה ממוקדת לעבר המחבלים וחיסל אותם, ובכך הוסר האיום על כוחותינו.

מצה"ל נמסר כי הכוחות בפיקוד הדרום ממשיכים להיות ערוכים ופרוסים במרחב בהתאם למתווה הסכם הפסקת האש, אך מדגישים כי לא יהססו לפעול בעוצמה כנגד כל ניסיון להפר את השקט או לסכן את הלוחמים בשטח.
