accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

כוחותינו חיסלו שני מחבלים שחצו את "הקו הצהוב" בדרום הרצועה

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ה טבת ה'תשפו (25.12.25)

2

4

like

0

dislike

לוחמי חטיבה 7 זיהו את המחבלים מתקרבים לעבר הכוחות בצורה חשודה תוך הפרת המתווה בשטח • בסגירת מעגל מהירה עם חיל האוויר, האיום הוסר, והמחבלים חוסלו • מצה"ל נמסר: "נמשיך לפעול להסרת כל איום מיידי"


כוחותינו חיסלו היום (חמישי) בדרום רצועת עזה, שני מחבלים מארגון הטרור חמאס, שחצו את "הקו הצהוב" והיוו איום מיידי. הלוחמים, מצוות הקרב של חטיבה 7, זיהו את שני מחבלים תוך שהם מפרים את תנאי השטח, חוצים את "הקו הצהוב" ומתקרבים לעבר העמדות בהן שהו הלוחמים.

מרגע הזיהוי, פעלו הלוחמים במהירות ובנחישות. בהכוונה מדויקת של הכוחות הקרקעיים, כלי טיס של חיל האוויר ביצע תקיפה ממוקדת לעבר המחבלים וחיסל אותם, ובכך הוסר האיום על כוחותינו.

maximize-image
צילום: דובר צה"ל

מצה"ל נמסר כי הכוחות בפיקוד הדרום ממשיכים להיות ערוכים ופרוסים במרחב בהתאם למתווה הסכם הפסקת האש, אך מדגישים כי לא יהססו לפעול בעוצמה כנגד כל ניסיון להפר את השקט או לסכן את הלוחמים בשטח.

עקבו אחרינו גם ב-Google News