המשטרה שחררה הערב (חמישי) בתנאים מגבילים את שני המעורבים בקטטה האלימה שפרצה מחוץ לביתה של הפצ"רית לשעבר יפעת תומר ירושלמי ברמת השרון. המעורבים שוחררו בתנאים מגבילים.
בהודעת המשטרה נכתב: "בעקבות דיווח שהתקבל הבוקר על קטטה הדדית, שעל פי החשד התפתחה בין הניצים במהלך מחאה ברמת השרון, הוזעקו למקום כוחות משטרה. במהלך האירוע נפצעו שני מעורבים באורח קל ונזקקו לטיפול רפואי, על פי גורמי הרפואה.
— ויקטור שריקי 🇮🇱 فيكتور شريقي (@viktorshriki) December 25, 2025
"המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע. הערב זומנו שני המעורבים לחקירה (בן 53 תושב רמת השרון ובן 26 תושב ירושלים), ולפני זמן קצר הסתיימה חקירתם והם שוחררו בתנאים מגבילים. החקירה בעניינם נמשכת".
כזכור, קטטה חריגה התפתחה מחוץ לביתה של הפצ"רית המודחת יפעת תומר-ירושלמי ברמת השרון לאחר שפעילי ימין הפגינו במקום והשכנים התעמתו איתם. על פי הדיווחים, העימות התחיל בעת שהגיע למקום הגיע פעיל המזוהה עם מחאת קפלן ותומך הפצ"רית, במטרה למחות נגד קיום ההפגנה.

בין הצדדים התפתח עימות, אשר על פי הנוכחים במקום, הידרדר לאלימות לאחר שאחד מפעילי הימין הזיז את המגפון של פעיל המחאה מפניו. בתגובה – תקף אותו פעיל המחאה. כתבתנו מילן עמר דיווחה כי החשוד שתועד מכה את המפגינים הוא ירון גדות, חבר מועצת רמת השרון.
בניהו בן שבת, פעיל הימין שהותקף שחזר בשיחה עם C14: "אנחנו הגענו להפגין בעקבות הפרסום בחדשות 14 ואז הגיע בחור והחל להסתער עלינו בצרחות, קללות ואלימות רבה, פחדנו ממש על חיינו. שלא התייחסנו אליו הוא הפך למתוסכל והחל להיצמד ולדחוף לנו את המגאפון לאוזניים ולתקוף אותנו באלימות רבה ומשם האירוע הידרדר לקטטה שנראית בסרטון".
ירון גדות מסר בתגובה: "האלימות תמיד מתחילה מימין וגם במקרה הזה. הסרטון שהחבורה מפיצה ערוך ומגמתי ותוצאות הלינץ' שעברתי על ידי השלושה ראו בדם על הפנים שלי אחרי האירוע ובווידאו הניטרלי שצולם מלמעלה על ידי אחד השכנים".
