במהלך התוכנית "סופשבוע" בהגשת יעקב ברדוגו, התייחס היום (חמישי) ד"ר גדי טאוב בחריפות למערכת המשפט וליחסה של תקשורת השמאל כלפי ערוץ 14 וכלי תקשורת ימניים אחרים. לטענת טאוב, מתבצע מהלך של הסתרה בחסות מערכת המשפט הבכירה ביותר: "העניין הגדול ממש, זה שהטיוח נעשה בחסות בית המשפט העליון, ממש בפרצוף של כולנו", אמר. הוא הסביר כי המערכת מצליחה "להתחמק עם זה" רק בגלל היעדר ביקורת תקשורתית, למעט זו המגיעה מצד ימין.
טאוב יצא להגנת תקשורת הימין והסביר את התווית שהודבקה לה: "אין תקשורת חוץ מתקשורת הימין, שמכונה 'התעמולה'. אתה יודע למה מכנים אותנו 'התעמולה'? משום שאנחנו מפריעים להם לשקר. צריך לעשות לנו דה-לגיטימציה כדי ששאר הציבור לא יצליח לראות".
בהמשך דבריו, הפנה הד"ר אצבע מאשימה ישירה כלפי יצחק עמית, בטענה לניגוד עניינים חמור: "יושב נשיא בית משפט עליון בדבר שברור שהוא ניגוד עניינים, ולא רק שהוא לא מתערב – אלא הוא עוזר בטיוח". טאוב סיכם את המצב הנוכחי כבלתי מתקבל על הדעת: "אחרי זה אומרים לנו שאנחנו רוצים ועדת חקירה בראשותו של 'ראש הטייחים'. זה פשוט, אנחנו חיים במחזה האבסורד".
