כוחותינו חשפו במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה אמצעי לחימה של חמאס שהוסתרו בתוך שמיכת ילדים בבית מגורים בבית חאנון. במהלך סריקות שביצעו לוחמי החטיבה הצפונית בפיקוד אוגדה 252 אותרו כעשר פצצות מרגמה שהוחבאו בתוך שמיכה, באופן המעיד על השימוש הציני של ארגון הטרור באוכלוסייה האזרחית.
החשיפה בוצעה כחלק מפעילות מתמשכת במרחב הקו הצהוב בצפון הרצועה, במרחבי ג׳באליה, בית חאנון ובית להיא, להשמדת תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע ולהסרת איום מיידי על כוחותינו ועל מדינת ישראל.

במהלך הפעילות חוסלו עשרות מחבלים שחצו את הקו הצהוב והיוו איום מיידי, והושמדו בשיתוף לוחמי יהל״ם יותר מארבעה קילומטרים של תוואים תת-קרקעיים ששימשו את חמאס לפעילות טרור.
מצה"ל נמסר כי כוחות צה״ל בפיקוד הדרום ממשיכים לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה, במטרה לפגוע ביכולותיהם ולהגן על ביטחון מדינת ישראל.
