שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס היום (חמישי) לחשיפות האחרונות בפרשת קטאר, והמעורבות של אלי פלדשטיין וישראל איינהורן בקשר לכאורה עם הקטארים: "טירוף מוחלט. אם יש אנשים שתוך כדי מלחמה עבדו אצל קטאר הם צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח הרבה מאוד שנים".
דבריו של השר נאמרו במהלך ועידת החינוך הלאומית בה השתתף: "קטאר היא מדינת טרור, תומכת טרור שנותנת חסות לטרור. התנגדתי לאורך כל הדרך להוצאת המשלחות לקטאר. היא אחראית גדולה למה קרה מחמאס ערב שבעה באוקטובר וצריך להוקיע אותה".

"אם יש אנשים בתוך לשכת ראש הממשלה, מושחתים, שתוך כדי מלחמה עבדו אצל קטאר, הם צריכים להיות מוקעים אל עמוד הקלון, לשבת מאחורי סורג ובריח הרבה מאוד שנים, זה נורא ואיום" המשיך סמוטריץ' בדבריו החריפים.
אך לאחר מכן, סייג סמוטריץ' את דבריו, והבהיר: "בשנתיים האלה במלחמה בקשר מאוד אינטנסיבי עם רה"מ, לא פגשתי מעולם את פלדשטיין. אני אומר באחריות – ראש הממשלה בעניין הזה בחרדת קודש, עם תחושת אחריות היסטורית כבדה על הכתפיים. אני אומר בצורה חד משמעית, אין לי כל צל של ספק, שאצלו לפחות אין קשר".
"אם הצליחו גורמים כאלה להסתנן פנימה זה חמור מאוד וצריך לבדוק את זה", אמר סמוטריץ' עבודה אצל מדינת אויב תוך כדי מלחמה, היא דבר מתועב וחמור ואסור לקבל אותו בשום צורה ואופן", המשיך סמוטריץ', "מי שעבד אצל קטאר צריך לשבת מאחורי סורג ובריח, בטח אם הוא יצר איזה ניגוד עניינים ורתם את התפקיד שלו פה כדי לקבל כסף מהקטארים. זה שפל נורא ואיום. צריך לחקור את זה. אני מזועזע מהתכתובות שפורסמו. אבל אני אומר לך כעדות אישית – ראש הממשלה הוא מאה אחוז לשם שמיים ושיקולים עניינים".
