רכבת ישראל עדכנה היום (חמישי) כי בשל תקלה במערכת האיתות הרכבתית תנועת הרכבות הופסקה זמנית בין תחנות לוד ובאר שבע, ובין תחנות לוד ובית שמש. רכבת ישראל עדכנה כי תנועת הרכבות באיזור הדרום חוזרת לסדרה בהדרגה.
עד לתיקון התקלה המלא – נוסעים שיעדם או מוצאם באר שבע יכולים להשתמש בקו הנגב המערבי (דרך תחנות שדרות, נתיבות ואופקים) – הפעיל כסדרו. צוותי רכבת ישראל מסרו כי הם פועלים כעת לתיקון התקלה והחזרת התנועה למסלולה הרגיל, והבהירה לנוסעים: "אנו מתנצלים על אי הנוחות".
