עימות חזיתי בין אביגדור ליברמן למוסד למודיעין: בריאיון שסיפק הבוקר (חמישי), טען יו"ר ישראל ביתנו כי בפגישה שהתקיימה לאחרונה בניו יורק בין ראש המוסד דדי ברנע לבין נציגים רשמיים של קטאר, הושגה הסכמה על הקמת ארבע קבוצות עבודה משותפות, בהן אחת שתתמקד – לדבריו – בדימוי הציבורי והתקשורתי של קטאר.
ליברמן הביע ביקורת חריפה על עצם קיום הפגישה והסיכומים שעלו בה, ואמר: "אני מבין שהקימו קבוצת תקשורת שתעסוק בדימוי של הקטארים. כשאני רואה את זה, אני רואה שחזרנו ל-6 באוקטובר. שוב קטארים, שוב כסף קטארי, שוב מוחמד אלעמאדי. אותה שיטה בדיוק. עד היום לא עדכנו בכך את הקבינט או ועדת המשנה למודיעין".
ליברמן טוען הבוקר: ראש המוסד ברנע והקטארים החליטו לפני חודש להקים ״קבוצת עבודה על הדימוי של קטאר״
(דיבר בוועידת ידיעות אחרונות) pic.twitter.com/cYPLQ24vUA
— כל החדשות בזמן אמת (@Saher_News_24_7) December 25, 2025
התגובה של המוסד לא איחרה לבוא – והייתה חריגה בעוצמתה. מהמוסד נמסר בתגובה רשמית: "הפרסום על הקמת צוות תקשורת לקטאר – מופרך, שקרי ומשולל כל יסוד. הפגישה הטרילטראלית התקיימה בהשתתפות שליח נשיא ארה"ב למזרח התיכון, סטיב ויטקוף, ועסקה בשורת נושאים מהותיים הקשורים למזרח התיכון ולרצועת עזה, כולל שהות בכירי חמאס בקטאר."
לפי גרסת המוסד, "הסוגיה התקשורתית היחידה שעלתה בפגישה הייתה דרישה חד משמעית של ארצות הברית וישראל מקטאר לנקוט פעולות נגד הסתה אנטי-ישראלית, בעיקר מצד רשת אל ג'זירה, ולהפסיק את הפצת השנאה, האנטישמיות והטרור באמצעות פלטפורמות תקשורת שבשליטתה".
