accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

המוסד תוקף את ליברמן: "קבוצת תקשורת לדימוי קטאר? שקר מופרך"

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

ה טבת ה'תשפו (25.12.25)

39

21

like

2

dislike

יו"ר ישראל ביתנו טען כי בפגישת ראש המוסד עם בכירים מקטאר בניו יורק סוכם על הקמת ארבע קבוצות עבודה, כולל אחת שתעסוק בתדמיתה של קטאר • המוסד הגיב בחריפות יוצאת דופן: "הטענות שקריות, לא היו ולא נבראו - הפגישה עסקה אך ורק בדרישה לפעולה נגד ההסתה של אל ג'זירה"


עימות חזיתי בין אביגדור ליברמן למוסד למודיעין: בריאיון שסיפק הבוקר (חמישי), טען יו"ר ישראל ביתנו כי בפגישה שהתקיימה לאחרונה בניו יורק בין ראש המוסד דדי ברנע לבין נציגים רשמיים של קטאר, הושגה הסכמה על הקמת ארבע קבוצות עבודה משותפות, בהן אחת שתתמקד – לדבריו – בדימוי הציבורי והתקשורתי של קטאר.

ליברמן הביע ביקורת חריפה על עצם קיום הפגישה והסיכומים שעלו בה, ואמר: "אני מבין שהקימו קבוצת תקשורת שתעסוק בדימוי של הקטארים. כשאני רואה את זה, אני רואה שחזרנו ל-6 באוקטובר. שוב קטארים, שוב כסף קטארי, שוב מוחמד אלעמאדי. אותה שיטה בדיוק. עד היום לא עדכנו בכך את הקבינט או ועדת המשנה למודיעין".

התגובה של המוסד לא איחרה לבוא – והייתה חריגה בעוצמתה. מהמוסד נמסר בתגובה רשמית: "הפרסום על הקמת צוות תקשורת לקטאר – מופרך, שקרי ומשולל כל יסוד. הפגישה הטרילטראלית התקיימה בהשתתפות שליח נשיא ארה"ב למזרח התיכון, סטיב ויטקוף, ועסקה בשורת נושאים מהותיים הקשורים למזרח התיכון ולרצועת עזה, כולל שהות בכירי חמאס בקטאר."

לפי גרסת המוסד, "הסוגיה התקשורתית היחידה שעלתה בפגישה הייתה דרישה חד משמעית של ארצות הברית וישראל מקטאר לנקוט פעולות נגד הסתה אנטי-ישראלית, בעיקר מצד רשת אל ג'זירה, ולהפסיק את הפצת השנאה, האנטישמיות והטרור באמצעות פלטפורמות תקשורת שבשליטתה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News