כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תושב פקיעין בן 43, בגין פריצה לבניין עיריית מעלות ולעסק סמוך, בזמן שריצה במקום עבודות שירות. המקרה החריג אירע בתחילת החודש, בבוקר יום שבת, כאשר על פי החשד, הנאשם ניצל את היכרותו עם המקום כדי לבצע את זממו ולגנוב כסף מזומן.
מחקירת המשטרה עולה כי בתאריך 06.12.2025, פרץ החשוד לבניין העירייה בשעות הבוקר המוקדמות. לאחר שנכנס פנימה, הוא המשיך לעבר בית עסק סמוך, פרץ את חלונו באמצעות מברג שאיתר במקום, וגנב מתוכו תיבה שהכילה סכום של כ-1,300 שקלים במזומן.

בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100, פתחו שוטרי המחוז הצפוני בחקירה שהובילה למעצרו של החשוד. מעצרו הוארך מעת לעת, ועם סיום החקירה הגישה שלוחת תביעות גליל צפון כתב אישום נגדו בבית משפט השלום בעכו. מהמשטרה נמסר כי היא "תמשיך לפעול למען ביטחון הציבור ולמיצוי הדין עם פורעי החוק".
