accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מטריד: 11 שוהים בלתי חוקיים נתפסו בדירה במרכז הארץ

דסק C14

דסק C14

ה טבת ה'תשפו (25.12.25)

2

0

like

0

dislike

כמות גדולה של שב"חים נעצרו בדירה במרכז הארץ במהלך פעולת אכיפה נגד הלנת עובדים בלתי חוקיים • בעל הבית לא אותר - ומתבצעים חיפושים נרחבים כדי להעמידו לדין • כתבתנו מילן עמר ציינה כי תופעת השב"חים שחוצים את הגדר מסכנת את ביטחון אזרחי ישראל - כאשר בצה"ל זורקים אחריות


11 שוהים בלתי חוקיים נעצרו היום (חמישי) סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר בדירה ברחוב קמואל בתל אביב-יפו. המעצר בוצע במסגרת מאבק משטרתי נגד הלנת שוהים בלתי חוקיים. העצורים שהתגוררו במקום הועברו לחקירת המשטרה.

במקביל – מתבצעות פעולות לאיתור בעל הבית על מנת להביאו לחקירה בגין הלנת השב"חים בדירתו. ממשטרת ישראל הובהר כי "חוקרי ובקרי רישוי של משטרת תל אביב דרום ומרחב איילון יפעלו למיצוי צעדים מנהליים ופליליים כנגד המלינים".

maximize-image
שב"חים עוברים את הגדר באזור חברון, ארכיון | צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90

כתבתנו מילן עמר פרסמה החודש כי אחת מנקודות התורפה המרכזיות שמסכנות את ביטחון אזרחי ישראל, היא תופעת השוהים הבלתי חוקיים שחוצים את הגדר מדי יום לעיתים בהמוניהם. לדבריה, בצה"ל זורקים את האחריות על מנהלת התפר, כאחראית על מעברי המים הפרוצים מהם עוברים הערבים באין מפריע.

תגובת דובר צה"ל לדבריה של כתבתנו: "צה"ל פועל במאמץ לסיכול טרור והסתננות לשטח הארץ בשיתוף שב"כ, משטרת ישראל וגופים נוספים במגוון פתרונות מבצעיים. צה"ל ממצה את סדרי הכוחות באופן מיטבי למול כלל האתגרים, בתוכם הגנה במרחב התפר, שנעשית באמצעות סיורים, תצפיות, מארבים ומאמץ מודיעיני נרחב".

עקבו אחרינו גם ב-Google News