כתב אישום יוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד כנגד הישראלי, ודים קופריאנוב, שריגל אחרי נפתלי בנט בהכוונת איראן. על פי כתב האישום , בתאריך 8.11.25 הנאשם התקין ברכבו מצלמת דרך המסוגלת להקליט במשך שעות ארוכות וכן מסוגלת לשדר את הצילום בשידור חי בזמן אמת.
בהמשך, נסע המשיב לרחוב מגוריו של רוה"מ לשעבר מר נפתלי בנט, באמצעות הרכב בו הותקנה המצלמה וביצע במשך כ-27 דקות נסיעות הלוך ושוב ברחוב כאשר המצלמה פועלת.

הנאשם הודה בעובדות המיוחסות לו בכתב האישום ביניהן: התכתבויות עם סוכן החוץ באפליקציית הטלגרם, שנמצאו במכשיר הטלפון שלו, בנוסף לתמונות וסרטונים, שנמצאו על גבי הטלפון הסלולרי של הנאשם, המתעדים את ביצוע חלק מהמשימות שהוטלו עליו.
הנאשם ביצע עבירות ביטחוניות והיה מודע להיותו סוכן של גורם עוין למדינת ישראל ואף על פי כן המשיך ושיתף עמו פעולה. ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר נפתלי בנט התייחס לפעולת הריגול האיראנית סביב מגוריו: מאמצי איראן לפגוע בי לא יעצרו אותי במשימת חיי. עם ישראל חי.
