accessibility-icon
share-icon
שרון אפק והפצ"רית לשעבר יפעת תומר ירושלמי | צילום: תומר נאוברג, פלאש 90

השר שיקלי: "הפגישה בבית הפצ"רית לשעבר מעלה חשד כבד לטיוח"

דסק C14

דסק C14

ה טבת ה'תשפו (25.12.25)

11

5

like

1

dislike

שר התפוצות עמיחי שיקלי טען כי פגישת המשנה ליועמ"שית עם הפצ"רית לשעבר מעוררת חשש כבד לטוהר חקירת אירועי המלחמה והצביע על מעורבות בכירי המערכת • קרא לשר המשפטים למנות גורם חיצוני מלווה במקום המנגנון הקיים בניהול התיק המשפטי


שר התפוצות והמאבק באנטישמיות, עמיחי שיקלי, תקף הבוקר (חמישי) בחריפות את התנהלות בכירי מערכת המשפט, בעקבות הפרסום בחדשות 14 אודות פגישה שנערכה בין המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, שרון אפק, לבין הפצ"רית לשעבר בביתה.

בראיון שהעניק לטל מאיר, טען שיקלי כי הפגישה מעוררת תהיות קשות באשר לטוהר ההליכים המתנהלים סביב חקירת אירועי המלחמה והתנהלות הפרקליטות הצבאית. "שרון אפק היה בעצמו פצ"ר והוא אחד האנשים הקרובים ביותר ליועמ"שית", אמר שיקלי. "גם על היועמ"שית עצמה מרחף ענן כבד של מעורבות בפרשה".

maximize-image
שרון אפק מחוץ לביתה של הפצ"רית לשעבר | צילום: חדשות 14

השר הוסיף והאשים: "הפצ"רית עצמה נמצאת תחת חקירת משטרה פלילית, ואנחנו יודעים על הניסיונות הבולטים שלה לטייח את החקירה ולהשליך את הטלפון. נוכחותו של איש האמונים של היועמ"שית אצלה בבית בעת הזו היא מהלך החשוד כניסיון טיוח וכמעשה שיבוש לכל דבר ועניין". שיקלי קרא לשר המשפטים להתערב ולמנות גורם מלווה חיצוני לניהול התיק, במקום המערכת הקיימת.

עקבו אחרינו גם ב-Google News