שר התפוצות והמאבק באנטישמיות, עמיחי שיקלי, תקף הבוקר (חמישי) בחריפות את התנהלות בכירי מערכת המשפט, בעקבות הפרסום בחדשות 14 אודות פגישה שנערכה בין המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, שרון אפק, לבין הפצ"רית לשעבר בביתה.
בראיון שהעניק לטל מאיר, טען שיקלי כי הפגישה מעוררת תהיות קשות באשר לטוהר ההליכים המתנהלים סביב חקירת אירועי המלחמה והתנהלות הפרקליטות הצבאית. "שרון אפק היה בעצמו פצ"ר והוא אחד האנשים הקרובים ביותר ליועמ"שית", אמר שיקלי. "גם על היועמ"שית עצמה מרחף ענן כבד של מעורבות בפרשה".

השר הוסיף והאשים: "הפצ"רית עצמה נמצאת תחת חקירת משטרה פלילית, ואנחנו יודעים על הניסיונות הבולטים שלה לטייח את החקירה ולהשליך את הטלפון. נוכחותו של איש האמונים של היועמ"שית אצלה בבית בעת הזו היא מהלך החשוד כניסיון טיוח וכמעשה שיבוש לכל דבר ועניין". שיקלי קרא לשר המשפטים להתערב ולמנות גורם מלווה חיצוני לניהול התיק, במקום המערכת הקיימת.
