accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

איים על השופט: "אם אני חוזר לכלא - אני רוצח מישהו"

דסק C14

דסק C14

ה טבת ה'תשפו (25.12.25)

6

2

like

0

dislike

תושב קריית שמונה בן 31 נאשם שהכניס את ראשו לתא שירותים בו שהתה אישה, תקף אותה ואיים על שוטרים וסוהרים • במהלך דיון הארכת מעצרו אמר לשופט: "אם אני חוזר לכלא אני רוצח מישהו" • כתב האישום מייחס לו פגיעה בפרטיות, תקיפה, איומים וזילות בית המשפט


כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תושב העיר קריית שמונה בן 31, בגין שורת עבירות חמורות של פגיעה בפרטיות, תקיפה ואיומים כלפי גורמי אכיפת החוק. מכתב האישום עולה כי הנאשם הכניס את ראשו לתא שירותים בו שהתה אישה, תקף אותה, ובהמשך איים על שופט, שוטרת וסוהרת.

על פי המשטרה, האירוע החל בתאריך 10.12.25, כאשר התקבל דיווח על כך שהנאשם הכניס את ראשו וידו לתא שירותי נשים ופגע בפרטיותה של אישה ששהתה במקום. לאחר שהאישה צעקה, הוא נמלט לתא סמוך ומשם לשירותי הגברים. כשיצא, התפתח עימות מילולי בינו לבין הקורבן, שבסופו הוא תקף אותה. שוטרי המחוז הצפוני שהוזעקו למקום עצרו אותו.

maximize-image
צילום, אילוסטרציה: דוברות המשטרה

במהלך דיוני מעצרו בבית המשפט בקריית שמונה, הנאשם לא הסתיר את כוונותיו ואיים על שוטרת ועל השופט עצמו. הוא אמר לשופט: "אני לא חוזר לבית סוהר, אל תעליב אותי, אתה לא תשלח אותי למעצר, אם אני חוזר אני רוצח מישהו". בהמשך, איים גם על סוהרת במתקן המעצר באומרו: "חכי חכי בחוץ, את תראי מה יהיה, אני אדקור אותך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News