חבר הכנסת אביחי בוארון הגיב הערב (רביעי) לחשיפת חדשות 14 ואמר: "כולנו ראינו את הפגישה שנערכה בין המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, שרון אפק, עם הפרקליטה הצבאית הראשית לשעבר יפעת תומר ירושלמי בביתה ברמת השרון. הפגישה הזו מלמדת על התנהלותם העבריינית של ראשי מערכת אכיפת החוק בייעוץ המשפטי לממשלה ופרקליטות המדינה".
"בית המשפט קבע מפורשות, על ידי השופטת וילנר, השופטת כנפי-שטייניץ והשופט אלכס שטיין, שיש ניגוד עניינים מוסדי בין פרקליטות המדינה והייעוץ המשפטי לממשלה לבין כל מה שקשור לחקירתה של יפעת תומר-ירושלמי. ניגוד העניינים המוסדי הזה כולל גם את שרון אפק. לכן החקירה, על פי החלטת בית המשפט, הייתה אמורה לצאת מפרקליטות המדינה", אמר ח"כ בוארון.

עוד הוסיף: "למרות זאת, שרון אפק הולך לפגוש את יפעת תומר ירושלמי בביתה. מדובר על לא פחות משיבוש הליכי חקירה, מרמה והפרת אמונים. בכוונתי לדרוש ממפכ"ל המשטרה דני לוי לזמן לחקירה בהקדם את שרון אפק. לא יכול להיות שההתנהלות הזאת תימשך, לא יכול להיות שלא נרד לחקר האמת. הציבור דורש אמת בפרשה הזו, הציבור לא יקבל התנהלות עבריינית שכזו".
