גופתו של המחבל הירדני המתועב שביצע את הפיגוע הרצחני במעבר אלנבי לפני כשלושה חודשים, בו נרצחו סמל אורן הרשקו וסא"ל יצחק הרוש ה׳ ייקום דמם תוחזר הלילה (בין רביעי לחמישי) לירדן.
את ההודעה קיבלו משפחות הנרצחים בפיגוע מקצין נפגעים של צה"ל לפני זמן קצר בתזמון שלא מאפשר להם לעתור, להתנגד או לערער נגד ההחלטה השערורייתית.

משפחות הנרצחים מסרו בתגובה: "הלילה, בשעה 1:00 לפנות בוקר, מתוכננת החזרת גופתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי הקטלני במעבר אלנבי – בו נרצחו סא״ל (מיל') יצחק הרוש וסמל אורן הרשקו ז"ל. ההחלטה נעשתה למורת רוחן של המשפחות, ללא עדכון, ללא תיאום, וללא מענה הולם. מדוע מבוצעת ההשבה בשעת לילה מאוחרת, באופן שקט – וללא אפשרות תגובה ציבורית הולמת? מה התמורה שמדינת ישראל מקבלת במחווה הזו? ואיך ייתכן שגופת המחבל מוחזרת, עוד לפני שהמשפחות קיבלו תחקיר מסודר ויחס מכבד? המשפחות לא שוכחות – ולא מוכנות להיות שקופות. דורשים תשובות. דורשים שקיפות. דורשים כבוד לנופלים".
בפיגוע הרצחני שהתרחש לפני כשלושה חודשים נרצחו סא"ל (מיל') יצחק הרוש, בן 68, מירושלים, קצין ביחידת המילואים 309 של המנהל האזרחי וסמל אורן הרשקו, בן 20, מתל מונד, מש"ק קישור לכוחות זרים, חטיבת תבל הי"ד על ידי מחבל ירדני שעבד בהכנסת משאיות סיוע הומניטרי לרצועת עזה.
