פרסמנו לראשונה: הבוקר (רביעי), סמוך לשעה 09:30, ביקר בביתה של הפצ"רית לשעבר, האלופה יפעת תומר ירושלמי, שרון אפק, היום המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, לשעבר הפרקליט הצבאי הראשי ומי שהעביר את המושכות לידיה של תומר ירושלמי, החשודה בשיבוש מהלכי משפט, מרמה והפרת אמונים באחת מהפרשות המטלטלות ביותר בתולדות המדינה.
אפק שהה בביתה של הפצ"רית לשעבר, שנמצא ברחוב הפרחים חמש ברמת השרון, כשעה וחצי. עדת ראיה סיפרה לחדשות 14: "הוא הלך לכיוון הבניין של הפצ"רית, אנחנו המשכנו הלאה, אחרי כשעה וחצי הוא יצא משם, וכנראה איזה רכב חיכה לו". הצלם שלנו, קובי, ניגש לאפק, שהגיב בהפתעה והסתיר את פניו, כנראה יודע מדוע, ומה לכאורה הוא מסתיר.

כשהתפוצצה פרשת הפצ"רית, שופטי בג"ץ שהשתתפו בהרכב הבהירו מעל לכל צל של ספק כי הייעוץ המשפטי לממשלה והפרקליטות מנועים מלהתערב, כשבין היתר כתבה מובילת ההרכב, השופטת יעל וילנר, כי "בנסיבות אלו, קיים קושי ממשי להפקיד את הפיקוח על החקירה בידי בכירי הייעוץ המשפטי לממשלה".
השופט שטיין הוסיף וכתב: "במקרה זה, מניעות מלטפל בחקירה חלה לא רק על היועצת המשפטית לממשלה, אלא, להערכתי, גם על הגורמים הבכירים בפרקליטות המדינה שמרכיבים את סביבתה הקרובה. מדובר במניעות רחבת היקף, אשר מנקודת ראות של נראות ציבורית ושל מראית פני-הצדק, עולה כדי מניעות מוסדית".

למרות החלטת בג"ץ המפורשת, נראה כי בכירי הייעוץ המשפטי לממשלה ממשיכים לעסוק בחקירה הרגישה ואף מודיעים לבית המשפט כי המשנים ליועמ"שית ופרקליט המדינה כותבים את התגובות וחוות הדעת בעניין.
אבל ביקור בביתה של הפצ"רית ע"י המשנה ליועצת וחבר קרוב שקדם לה בתפקיד 6 שנים, כאשר החקירה עדיין לא הסתיימה וממשיכה לטלטל ולהרעיד את מדינת ישראל, בתקופה של שפל חסר תקדים באמון הציבור במערכות אכיפת החוק שסרחו, והקימו ועדת טיוח רבת משתתפים – זהו שפל חדש אותו אנו חושפים בפניכם הערב.
מטעמו של שרון אפק נמסר: מדובר בביקור על רקע היכרות אישית. שרון אפק לא טיפל בתיק החקירה.
