יש מפלגה שקוראת לעצמה הדמוקרטים, אבל מתנהגת כמו הדבר שממנו דמוקרטיה אמורה לפחד. במקום להתווכח, במקום לשכנע, הם בוחרים בדרך הקצרה: לסגור, לחסל, לרסק, להשתיק.
על הבמה שני הליצנים התורנים, נאור נרקיס ותומר אביטל, שניהם מועמדים במפלגת הדמוקרטים של יאיר גולן, והם כנראה מפחדים מאוד ממה שהם רואים ושומעים בערוץ 14.

"הצגתי הערב לאנשי משגב הנהדרים את התכנית לריסוק ערוץ 14 בקדנציה הבאה: קנסות מסיביים יומיומיים שנחלק על כל פייק והסתה שהם משדרים. נגרום לערוץ התעמולה לפשוט רגל תוך חודשים דרך אכיפה פשוטה של החוק", כתב אביטל ברשת X".
"הבנתם? הפתרון הוא לא ביקורת, לא שיח, אלא חיסול הדעה שנשמעת מנגד. כל כך קשה לכם לשמוע את הצד הימני במפה הפוליטית? שיח אמוני? עמדות ציוניות כשפעיל פוליטי אומר בגלוי שהוא רוצה לסגור ערוץ טלוויזיה, יש לזה שם אחד – דיקטטורה.

וכאן נכנס הראש שלהם, יאיר גולן, שאומר בפה מלא: "התפקיד של בנט וליברמן זה ללכת ולהביא קולות מימין". הבנתם? בנט וליברמן הם האידיוטים השימושיים. הם יעבירו לשמאל מנדטים מימין ואנחנו נסתום לימין את הפה.
ככה, לאט אבל בטוח, המחנה של גולן-בנט-ליברמן הופך להיות הגוש הדיקטטורי. זה לא פלורליזם, זו סתימת פיות. קודם משקרים כדי להביא קולות – ואחר כך משתיקים את הקולות. שלנו, שלכם.
