accessibility-icon
share-icon
יו"ר הדמוקרטים, יאיר גולן | צילום: דור פזואלו, פלאש 90
יערה זרד
יערה זרד
56

ד טבת ה'תשפו (24.12.25)


לפעילים של יאיר גולן יש מטרה אחת - לסתום את הפה לערוץ 14

שני הליצנים התורנים, נאור נרקיס ותומר אביטל, המועמדים של מפלגת "הדמוקרטים", עמדו על במה, ופירטו בדיוק כיצד הם מתכוונים לחסל את ערוץ 14 • הבנתם? הפתרון הוא לא ביקורת, לא שיח, אלא חיסול הדעה שנשמעת מנגד • זה לא פלורליזם, זו סתימת פיות, ויש לזה שם אחד - דיקטטורה


יש מפלגה שקוראת לעצמה הדמוקרטים, אבל מתנהגת כמו הדבר שממנו דמוקרטיה אמורה לפחד. במקום להתווכח, במקום לשכנע, הם בוחרים בדרך הקצרה: לסגור, לחסל, לרסק, להשתיק.

על הבמה שני הליצנים התורנים, נאור נרקיס ותומר אביטל, שניהם מועמדים במפלגת הדמוקרטים של יאיר גולן, והם כנראה מפחדים מאוד ממה שהם רואים ושומעים בערוץ 14.

maximize-image
images-count1+
תומר אביטל, ארכיון | צילום: פלאש 90

 

"הצגתי הערב לאנשי משגב הנהדרים את התכנית לריסוק ערוץ 14 בקדנציה הבאה: קנסות מסיביים יומיומיים שנחלק על כל פייק והסתה שהם משדרים. נגרום לערוץ התעמולה לפשוט רגל תוך חודשים דרך אכיפה פשוטה של החוק", כתב אביטל ברשת X".

"הבנתם? הפתרון הוא לא ביקורת, לא שיח, אלא חיסול הדעה שנשמעת מנגד. כל כך קשה לכם לשמוע את הצד הימני במפה הפוליטית? שיח אמוני? עמדות ציוניות כשפעיל פוליטי אומר בגלוי שהוא רוצה לסגור ערוץ טלוויזיה, יש לזה שם אחד – דיקטטורה.

maximize-image
images-count1+
נאור נרקיס, ארכיון | צילום: פלאש 90

וכאן נכנס הראש שלהם, יאיר גולן, שאומר בפה מלא: "התפקיד של בנט וליברמן זה ללכת ולהביא קולות מימין". הבנתם? בנט וליברמן הם האידיוטים השימושיים. הם יעבירו לשמאל מנדטים מימין ואנחנו נסתום לימין את הפה.

ככה, לאט אבל בטוח, המחנה של גולן-בנט-ליברמן הופך להיות הגוש הדיקטטורי. זה לא פלורליזם, זו סתימת פיות. קודם משקרים כדי להביא קולות – ואחר כך משתיקים את הקולות. שלנו, שלכם.

יערה זרד

יערה זרד

מגישת רצועת 'חמש' ופרשנית בערוץ 14

עקבו אחרינו גם ב-Google News