accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון במסר לאיראן: "לא נאפשר איומי השמדה על ישראל"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ד טבת ה'תשפו (24.12.25)

7

7

like

0

dislike

בנאומו בטקס סיום קורס טיס, התייחס שר הביטחון ישראל כ"ץ לתוצאות מבצע "עם כלביא" ולשיתוף הפעולה עם ארה"ב: "מערכת הביטחון עוקבת מקרוב, מה שהיה לפני השבעה באוקטובר - שוב לא יהיה"


שר הביטחון, ישראל כ"ץ, נשא היום (רביעי) דברים בטקס סיום קורס טיס 191, והתייחס בדבריו ליכולות ההתקפיות של ישראל ולמדיניות הביטחונית העדכנית מול הציר האיראני.

בפתח דבריו התייחס השר לדיווחים על הנזק שנגרם לאיראן במהלך המבצע האווירי האחרון. "אני קורא את הדיווחים על איראן, בה פגענו בצורה קשה, יחד עם שותפינו האמריקאים, במהלך מבצע 'עם כלביא'", אמר כ"ץ.

maximize-image
חלק מבוגרי קורס הטיס, איסטרולציה | צילום: דובר צה"ל

השר הוסיף כי מערכת הביטחון בוחנת את השלכות התקיפה באופן רציף: "מערכת הביטחון עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות ומטבע הדברים לא אוכל להרחיב מעבר לכך".

שר הביטחון הדגיש בנאומו את השינוי המהותי שחל באסטרטגיה הישראלית בעקבות אירועי השבעה באוקטובר, והבהיר כי ישראל לא תסבול עוד איומים קיומיים על גבולותיה.

"על עקרון אחד אין חולק: מה שהיה לפני השבעה באוקטובר – שוב לא יהיה", הצהיר כ"ץ מול הבוגרים הטריים של חיל האוויר. הוא חתם את דבריו במסר נחרץ לגבי עתיד המערכה: "לא נאפשר איומי השמדה על מדינת ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News