לאחר הביקורת המתמשכת של מנחה הלייט-נייט סטיבן קולברט כלפי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, גינה הלילה (בין שלישי לרביעי) בחריפות את המנחה בחריפות וכינה אותו "מת מהלך". בפוסט שפרסם ברשת החברתית 'Truth Social' קרא טראמפ לרשת CBS "להוריד אותו מהמסך", שלדבריו זהו "הדבר ההומניטרי לעשות".
ההתבטאויות הגיעו לאחר ש-CBS שידרה שידור חוזר של תוכניתו של קולברט מה-8 בדצמבר, שעות ספורות לאחר שידור "טקס פרסי מרכז קנדי", אותו הנחה טראמפ עצמו.

"סטיבן קולברט הוא אסון פתטי, בלי כישרון או כל דבר אחר שדרוש להצלחה בעולם הבידור", כתב טראמפ זמן קצר לאחר חצות. לדבריו, מאז שתוכניתו של קולברט בוטלה על ידי CBS, מצבו רק החמיר, יחד עם מה שכינה "רייטינג שלא קיים". עוד הוסיף כי "קולברט פועל משנאה בלבד".
בהמשך תקף טראמפ גם את שוק תוכניות הלילה כולו, ותהה איזו רשת מחזיקה במנחה הגרוע ביותר – CBS, ABC או NBC. "לכולן יש שלושה דברים משותפים: משכורות גבוהות, אפס כישרון ורייטינג נמוך מאוד".

טראמפ אף רמז כי יש לשקול שלילת רישיונות שידור מרשתות טלוויזיה, בטענה שסיקור החדשות ותוכניות הלילה שלהן שלילי כמעט לחלוטין כלפיו, כלפי תנועת MAGA והמפלגה הרפובליקנית. "אם זה המצב – האם לא צריך לשלול את רישיונות השידור היקרים שלהן? אני אומר שכן".
קולברט, בן 61, צפוי לסיים את תוכניתו במאי 2026. ברשת CBS טענו כי ההחלטה התקבלה משיקולים כלכליים בלבד ולא ממניעים פוליטיים. עם פרסום דבר הביטול ביולי האחרון, טראמפ בירך על כך ואף הזהיר מנחים אחרים. "אני אוהב שקולברט פוטר. הכישרון שלו היה נמוך אפילו מהרייטינג" והוסיף כי גם ג'ימי קימל "הבא בתור".

טראמפ שיבח באותה הזדמנות את מגיש פוקס ניוז גרג גוטפלד, וטען כי הוא "טוב יותר מכולם יחד". בנוסף, תקף בעבר את מנחה NBC סת’ מאיירס, שלדבריו סובל מ"תסמונת טראמפ כרונית".
