נשיא המדינה, יצחק הרצוג, נשא היום (רביעי) דברים במסדר כנפיים של קורס טיס 191 והעביר מסר חד לאויבי ישראל, כשהוא משבח את פעילותו הענפה של חיל האוויר במערכה הנוכחית. "ראינו את הטובות והטובים ביותר, בסדיר ובמילואים, מפציצים את לב הדאחייה בביירות – ומחסלים את צמרת ארגון הטרור חיזבאללה בזה אחר זה", אמר הנשיא.
בנאומו פירט הנשיא את הישגי החיל במלחמה: "ראינו את הטובות והטובים לטיס כשהם מגיעים עד לתימן, ומנחיתים מכה קשה על ראשי הטרור החות'י. ראינו אותם באלפי הגיחות בשמי רצועת עזה, וכמובן, עמדנו משתאים וגאים כאשר פעלו בשמי איראן אל מול איום הגרעין". הרצוג הוסיף כי "חיל האוויר התעלה על עצמו במערכה הנוכחית, ונוכח העולם כולו בניצחונו של האור על החושך".
הנשיא הודה למפקד חיל האוויר היוצא, אלוף תומר בר, על מנהיגותו ואיחל הצלחה למפקד הנכנס, תת-אלוף עומר טישלר. בדבריו לבוגרים הטריים אמר: "זכות גדולה נופלת היום בחלקכם: להיות מעתה חלק מעוצמתו של חיל האוויר ומהמורשת האדירה שלו. את הפרקים הבאים בגבורת החיל ובתעוזתו – תרשמו אתם".
בסיום דבריו, נשא הנשיא תפילה לרפואת הפצועים, חיבק את המשפחות השכולות והתפלל לחזרתו של החטוף רן גואילי ולשלומם של כלל חיילי צה"ל. "אני מקווה ומאמין כי מכוח עוצמתו של חיל האוויר, בה נוכחו כל שכנינו, יונחו יסודות לשינוי המציאות באזורנו לזמנים טובים ובטוחים יותר", חתם הנשיא.
