מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים הודיע היום (רביעי) על רכש משמעותי ונוצץ במיוחד: הקשר האחורי בוריס אנו (25) חתם במועדון לשנתיים וחצי. אנו, שמגיע מדי.סי יונייטד מהליגה האמריקנית (MLS), נחשב לאחת ההחתמות המבטיחות של המועדון, והוא צפוי להוסיף עוצמה פיזית וניסיון רב למרכז השדה הירושלמי.
הנהלת בית"ר ירושלים הבהירה כי היא מכוונת גבוה. עבור רכישת כרטיס השחקן של הקמרוני, תשלם בית"ר לדי.סי יונייטד סכום המוערך ב-600 אלף דולר, כאשר האמריקאים עשויים לזכות בבונוסים נוספים בהתאם להישגי הקבוצה.
גם חוזהו האישי של אנו משקף את הציפיות הגבוהות ממנו: השחקן צפוי להשתכר סכום עתק של כ-400,000 אירו לעונה (כ-300 אלף דולר נטו), מה שהופך אותו לאחד המשתכרים הבכירים במועדון. אנו יעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר בימים הקרובים, אך יוכל לעלות על כר הדשא רשמית רק עם פתיחת חלון ההעברות ב-14 לינואר.

אנו הוא לא פנים חדשות לחובבי הכדורגל בישראל. בעבר שיחק במדי מכבי נתניה, משם המריא לקריירה ב-MLS. את יסודות הכדורגל שלו רכש במחלקות הנוער המפוארות של פורטו ולאנס האירופיות. הוא ידוע כשחקן בעל משמעת טקטית גבוהה, כזה ש"שורף שטחים" ומספק יציבות הגנתית – בדיוק מה שחיפשו בבית"ר כדי לחזק את השלד הקיים.
עם חתימתו, שיתף אנו בתחושותיו לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד שמח לחזור לישראל ובפרט להגיע ולחתום במועדון כל כך גדול כמו בית"ר ירושלים. לאורך כל התקופה האחרונה הרגשתי שבית"ר רוצה אותי יותר מכל קבוצה אחרת". הקשר הוסיף: "אני זוכר היטב את העוצמה של טדי והאוהדים. יהיה כיף גדול להיות חלק מהדבר הזה ולחגוג עם המועדון. אני מחכה כבר להגיע, יאללה בית"ר!".
