accessibility-icon
share-icon
צילום: כב"ה צפון
צילום: כב"ה צפון

אדם חולץ משריפה במבנה נטוש בצפת - מצבו קשה

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ד טבת ה'תשפו (24.12.25)

0

like

0

dislike

שריפה פרצה במבנה נטוש בצפת, ארבעה צוותי כיבוי הוזנקו למקום וחילצו אדם שנלכד בלהבות במצב קשה • צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים כשהוא סובל מפגיעות קשות


שריפה פרצה הבוקר (רביעי) במבנה נטוש בעיר צפת, והובילה לחילוצו של אדם במצב קשה. ארבעה צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן הוזנקו למקום האירוע ברחוב קק"ל. עם הגעת הכוחות, דיווחו הלוחמים על בעירה עזה ועשן שחור, סמיך וכבד שהתפשט מתוך המבנה הנטוש.

לוחמי האש החלו מיד בפעולות חדירה למבנה הבוער תחת תנאים קשים, וביצעו סריקות מהירות לאיתור לכודים. במהלך הסריקות אותר אדם כשהוא לכוד בתוך הלהבות, והכוחות הצליחו לחלץ אותו החוצה.

ממד"א נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע, שמצבו הוגדר קשה. אורי כהן, דובר כב"ה צפון, מסר כי הלוחמים ממשיכים לפעול במקום לכיבוי סופי של הדליקה ולשלילת הימצאות לכודים נוספים. נסיבות פרוץ השריפה ייבדקו על ידי חוקר דליקות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News