accessibility-icon
share-icon
ד"ר יולנדה יבור, פעילת מחאות השמאל נגד הממשלה | צילום: רשת 13

האזינו: מה קרה כשיולנדה יבור קיבלה שיחה מערוץ 14?

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ג טבת ה'תשפו (23.12.25)

59

43

like

4

dislike

בתוכנית 'שבע' התקשרו המגישים יעקב ברדוגו ויהודה שלזינגר לפעילת השמאל יולנדה יבור, שהצהירה כי תמשיך במחאה למרות מעצרי פעילים • בריאיון הטלפוני, ציינה יבור "אני לא חריפה מדי, אני עדינה מדי", מה שהפתיע את המנחים - שהכינו במיוחד קליפ משעשע כהוכחה


מערכת תוכנית "שבע" עם יעקב ברדוגו ויהודה שלזינגר יצרה הערב (שלישי) קשר עם פעילת השמאל הרדיקלית, יולנדה יבור, כשתחקירן התוכנית מאיר שמצוב ביקש לדעת אם היא מתכוונת להמשיך במחאה אחרי המעצרים של אנשי השמאל.

"בוודאי שכן", אמרה יבור, "בגלל מה שעושים לי גם, אני עומדת מאחורי מה שאמרתי. אני לא חריפה מדי, אני עדינה מדי, שומרת על גבולות חופש הביטוי".

maximize-image
פוסט מסית של יולנדה יבור, ארכיון | צילום מסך

ברדוגו ושלזינגר, מנחי התוכנית, הופתעו מהקביעה של יבור, לפיה היא "עדינה מדי". בתגובה לדברים, אמר שלזינגר: "יש לנו קליפ נהדר בו הזכרנו לגברת יולנדה יבור איך נראית עדינות ורכות".

בקליפ, ניתן לראות את המילים החריפות של יבור כלפי ראש הממשלה, שכבר הביאו למעצרה ולחקירתה לא פעם בחשד להסתה. בין הדברים שאמרה: "נעמיד למשפט את הצורר וסייעניו", "הייל ביבי", ו-"נבוא לשלוף אותך מהבסטיליות שלך".

בהסכמת המשטרה: פעילת השמאל יולנדה יבור תשוחרר ממעצר

בהסכמת המשטרה: פעילת השמאל יולנדה יבור תשוחרר ממעצר

40
03.12.25|אברהם לנדסברג

כזכור, רק בתחילת החודש יבור נעצרה בגין חשד להסתה חמורה נגד הממשלה וראש הממשלה נתניהו, וזאת בעקבות פוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה בו נכתב: "הבחירה היחידה שניצבת בפנינו היא להיות – קרי: להילחם בבוגד, בשופרות, במשת"פים הארורים… בכל האמצעים". מספר ימים לאחר מכן, היא שוחררה בהוראת בית המשפט.

עקבו אחרינו גם ב-Google News