accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14

יוסי דגן: "אם ממשלת הימין לא תחיל ריבונות - היא נכשלה"

דסק C14

דסק C14

ג טבת ה'תשפו (23.12.25)

12

5

like

0

dislike

יוסי דגן הדגיש את חשיבותה של החזרת ההתיישבות היהודית לצפון השומרון: "זה הולך וקורה" • לדבריו, אם ממשלת הימין על מלא לא תחיל ריבונות ביהודה ושומרון, היא נכשלה • ראש המועצה טען כי ממשלת ארה"ב לא תילחם בישראל - ואם כן, זה שווה את זה • הריאיון המלא


ראש מועצת שומרון יוסי דגן הדגיש היום (שלישי) ב"ריקלין ושות'" עם דנה ורון, את חשיבות החזרת ההתיישבות ליו"ש: "הדרך לנצח במלחמה ולהבטיח את קיום המדינה היא להחזיר את ההתיישבות היהודית לצפון השומרון – זה הולך וקורה". דבריו נאמרו כשברקע, התבטאותו של שר הביטחון לגבי גרעיני נח"ל בצפון רצועת עזה – הצהרה ממנה חזר בהמשך.

דגן אמר באופן חד משמעי כי "הסיבה לשבעה באוקטובר היה הגירוש מגוש קטיף ומצפון השומרון. כולם חוששים משביעי לעשירי ביהודה ושומרון בגלל הסכם אוסלו עם הרשות הפלשתינית ובוודאי הנסיגה מצפון השומרון". ראש המועצה טען כי הדרך למנוע הקמת מדינת טרור בלב הארץ ברורה: "ריבונות מלאה".

maximize-image
מפעל ההתיישבות | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

ראש המועצה ציין כי לצערו הפוליטיקאים מדברים – אך לא עושים: "לא צריך הצהרות, צריך מעשים. לחצים באים, לחצים הולכים. אם ממשלת הימין המלא לא תחיל ריבונות ביהודה ושומרון, היא נכשלה. ממשלת ארצות הברית, גם אם היא לא תאהב את זה, היא לא תילחם בנו. וגם אם כן זה שווה את זה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News