accessibility-icon
share-icon
צילום: משרד החוץ

הנסיך הירוק נגד הרשות הפלשתינית: "משחקת משחק כפול"

דסק C14

דסק C14

ג טבת ה'תשפו (23.12.25)

5

9

like

0

dislike

הנסיך הירוק מתח ביקורת חריפה על התנהלותה של הרשות הפלשתינית ויחסיה עם ארגון הטרור חמאס • לדבריו, הרשות מגבה את חמאס בפועל וממשיכה במדיניות תשלומים למחבלים: "איך אפשר לראות את המראות של ה-7 באוקטובר, ועדיין להתלבט באיזה צד לתמוך?" 


מסעב חסן יוסף, בנו של אחד ממקימי ארגון הטרור חמאס, ביקר היום (שלישי) בחריפות את התנהלותה של הרשות הפלשתינית וטען כי היא "משחקת משחק כפול. מוכנים להקריב את הילדים שלהם לטובת רווח פוליטי וכלכלי". לדבריו, הרשות מגבה את הארגון הרצחני בפועל: "לפעולות הטרור של חמאס הם קוראים בתוך הבית ג'יהאד. לא סתם הם ממשיכים במדיניות תשלומי משכורות למחבלים".

לדבריו, הוא מתוסכל לראות ערבים ישראלים, שחיים בישראל, עם תעודת זהות ודרכון ישראלי שמגדירים את עצמם "פלשתינים". הנסיך הירוק הדגיש: "הנאמנות צריכה להיות למדינה שאתם גרים בה. איך אתם יכולים לראות את המראות של ה-7 באוקטובר, תינוקות נרצחים, ועדיין להתלבט באיזה צד לתמוך?".

כוחות הביטחון של הרשות הפלשתינית |
maximize-image
כוחות הביטחון של הרשות הפלשתינית | צילום: פלאש 90

הדברים נאמרו במסגרת כנס שנועד לגייס את ראשי הרשויות לדיפלומטיה הציבורית בישראל – בהובלת משרד החוץ. הכנס נפתח בתדרוך מדיני של שר החוץ גדעון סער, כאשר במהלכו, ראשי הרשויות קיבלו תדרוכים וכלים לסיוע בזירת המערכה על התודעה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News