מסעב חסן יוסף, בנו של אחד ממקימי ארגון הטרור חמאס, ביקר היום (שלישי) בחריפות את התנהלותה של הרשות הפלשתינית וטען כי היא "משחקת משחק כפול. מוכנים להקריב את הילדים שלהם לטובת רווח פוליטי וכלכלי". לדבריו, הרשות מגבה את הארגון הרצחני בפועל: "לפעולות הטרור של חמאס הם קוראים בתוך הבית ג'יהאד. לא סתם הם ממשיכים במדיניות תשלומי משכורות למחבלים".
לדבריו, הוא מתוסכל לראות ערבים ישראלים, שחיים בישראל, עם תעודת זהות ודרכון ישראלי שמגדירים את עצמם "פלשתינים". הנסיך הירוק הדגיש: "הנאמנות צריכה להיות למדינה שאתם גרים בה. איך אתם יכולים לראות את המראות של ה-7 באוקטובר, תינוקות נרצחים, ועדיין להתלבט באיזה צד לתמוך?".

הדברים נאמרו במסגרת כנס שנועד לגייס את ראשי הרשויות לדיפלומטיה הציבורית בישראל – בהובלת משרד החוץ. הכנס נפתח בתדרוך מדיני של שר החוץ גדעון סער, כאשר במהלכו, ראשי הרשויות קיבלו תדרוכים וכלים לסיוע בזירת המערכה על התודעה.
