accessibility-icon
share-icon
קדדיט : תנועת 'בואי הרוח'
קדדיט : תנועת 'בואי הרוח'

הרב לווינשטיין: "סגירת גלי צה"ל הכרחית להחזרת המשילות לעם"

דסק C14

דסק C14

ג טבת ה'תשפו (23.12.25)

8

8

like

0

dislike

הרב בירך על ההחלטה לסגור את תחנת גלי צה"ל • לדבריו: "התחנה שימשה עשרות שנים כבמה פרטית של השמאל בשיטת "חבר מביא חבר" • עוד הוסיף כי מדובר בצעד קריטי להשבת הריבונות של הרוב הימני מול חסימות בג"ץ


הרב יגאל לווינשטיין, מראשי מכינת עלי בירך על ההחלטה לסגור את תחנת גלי צה"ל וכינה אותה "החלטה נפלאה". בברכתו הביע תקווה שהיא אכן תמומש חרף "דיקטטורה כבדה של בג"ץ". בדבריו הדגיש כי מדובר בצעד קריטי במהלך של החזרת המשילות לעם ישראל.

הרב לווינשטין הטיף על אופי התחנה ועל הדרך שבה היא מתנהלת עשרות שנים: "גלי צה"ל היא במה פרטית של השמאל הישראלי. קבלת החיילים לתחנה נעשית על ידי 'ועדת קבלה' שכולם בה אנשי שמאל מהתקשורת, בשיטת 'חבר מביא חבר'". לדבריו, התחנה מקבלת רק אנשים בעלי השקפת עולם תואמת, ובכך היא מדירה את הרוב הישראלי ואינה מבטאת את הרוח הכללית של העם.

maximize-image
צילום: אבשלום שושני, פלאש 90

עוד ציין הרב כי בשום מדינה דמוקרטית בעולם אין לצבא תחנת רדיו אזרחית. הוא הזכיר כי בעת הקמת המדינה, הרדיו הצבאי נועד להחזיק את החיילים בזמן מלחמה, אך המציאות הנוכחית רחוקה מכך: "צבא לא צריך תחנת שמאל שתהדהד את הדעות שמופיעות ממילא בערוץ 12 ו-13. רדיו צבאי צריך לחזק את המוטיבציה ולעודד את החיילים – וזה הדבר האחרון שהתחנה הזאת עושה".

בסיום דבריו חיזק הרב את ידי הממשלה: "יישר כוח לממשלה על ההחלטה. הלוואי ויהיה לה מספיק אומץ לעמוד מול בג"ץ, שלא כהרגלו לא יחסום ויבטל הכל, ולא יאפשר לממשלה לממש את ריבונותה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News