accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן סינדל, פלאש90
צילום: יונתן סינדל, פלאש90

זה האלוף שיעמוד בראש צוות היישום לסגירת גלי צה"ל

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

ג טבת ה'תשפו (23.12.25)

43

42

like

2

dislike

שר הביטחון מינה את מנכ"ל המשרד, אלוף (מיל') אמיר ברעם, לעמוד בראש הצוות שיבצע את סגירת התחנה הצבאית בהתאם להחלטת הממשלה • המשימה: סיום פעילות גלי צה"ל ובחינת המשך דרכה של גלגלצ


לשכת שר הביטחון הודיעה הבוקר (שלישי) כי מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר ברעם, מונה לראש צוות היישום שיפעל לסגירת תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, בהתאם להחלטת הממשלה.

לפי ההודעה, צוות היישום שבראשו יעמוד ברעם יידרש לטפל בכלל ההיבטים הכרוכים בסיום פעילותה של התחנה – החל מהיבטים לוגיסטיים ותקציביים ועד להסדרה מול עובדי התחנה והמועסקים בה. כמו כן, הצוות יבחן את אופן המשך פעילותה של תחנת גלגלצ, תוך שמירה על אופייה הציבורי והתרבותי כפי שהיה לאורך השנים.

maximize-image
מנכ"ל משרד הביטחון, האלוף במיל' אמיר ברעם | צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון.

לאחר החלטת הממשלה שהתקבלה אמש על סגירת תחנת הרדיו הצבאית, הנחה שר הביטחון את הרמטכ"ל להתחיל ביישום מיידי של הצעדים להפסקת פעילות היחידה. המהלך מסמן את פירוקה הסופי של התחנה שפעלה בישראל במשך עשורים.

ההנחיה הדרמטית של שר הביטחון כ"ץ: "להפסיק באופן מיידי"

ההנחיה הדרמטית של שר הביטחון כ"ץ: "להפסיק באופן מיידי"

127
22.12.25|יצחק אבוחצירא

הנחייתו הראשונה של שר הביטחון כללה עצירה מוחלטת ומיידית של כלל הליכי המיון ליחידה. בנוסף, כ"ץ הורה על הפסקת שיבוץ חיילים חדשים לשירות בתחנה, הן במסלול הסדיר והן בשירות המילואים.

במקביל, הורה השר על היערכות מיידית להפסקת שירותם של החיילים המשרתים כיום בתחנה. על פי התוכנית, יבוצע מהלך הדרגתי לשיבוצם מחדש ביחידות צה"ל השונות, כאשר השר הדגיש כי תינתן עדיפות עליונה לשיבוץ החיילים בתפקידי לוחמה ובתפקידי תומכי לחימה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News