הערב (שני) פרסמנו במהדורה המרכזית כי ארבעה קצינים בכירים יוצאי חטיבת הצנחנים עתידיים לסיים את שירותם בקרוב. הראשון הוא מפקד אוגדה 99, תא"ל יואב ברונר – שפיקד על חטיבת הצנחנים בעברו. לפי גורמים במערכת הביטחון, הקצין ביקש לסיים את תפקידו בקיץ 2026, ספק בעקבות סיבות אישיות וספק אם מתוך הערכה שלא יתקדם לתפקידים בכירים נוספים.
השני הוא תא"ל ערן אוליאל, קצין חי"ר וצנחנים ראשי עד לפני כשלושה חודשים.
בעברו גדל בחטיבת הצנחנים עד לתפקיד מפקד גדוד, ואת תפקידו כמפקד חטיבה סדירה ביצע בחטיבת כפיר. לפי גורמים במערכת הביטחון לאוליאל הוצעו תפקידים בצה״ל, אך כאלה שרחוקים מלהיות קידום משמעותי.

השלישי הוא אל"מ עמי ביטון, מפקד חטיבת הצנחנים ברוב חודשי המלחמה.
ביטון עלה לכותרות לאחר שפקודיו התלוננו על יחס שלילי כלפיהם ממנו, ומאז סיים את תפקידו כמח"ט, לא חזר לתפקידי פיקוד. לפי גורמים במערכת הביטחון, ביטון מבין שככל הנראה לא יוצע לו תפקיד קידום משמעותי, ועל כן הוא שוקל ברצינות פרישה.
האחרון הוא אל"מ אפרים אבני, קצין אג"מ פיקוד מרכז ב-7.10, שאת קידומו מנע שר הביטחון. לפי גורמים במערכת, הוא ככל הנראה לא יילחם בהחלטה או לחלופין יבקש לבצע תפקיד אלוף משנה נוסף, וגם הוא עתיד לפרוש מצה"ל לאחר תקופת לימודים.

גורמים בצה"ל טענו בשיחה עם חדשות 14 שאין מגמה אישית נגד יוצאי חטיבת צנחנים – וכלל הרביעייה המדוברת מוערכת מאוד על יד הפיקוד הבכיר.
