העיתונאי ומגיש הפטריוטים ינון מגל אמר הבוקר (שני) בתוכנית הרדיו בהגשתו ב-103FM כי אלי פלדשטיין "שיקר אותי". את הדברים אמר מגל על רקע הפרסום של העיתונאי אבישי גרינצייג על השיטה של פלדשטיין ואיינהורן להעביר מסרים על קטאר באמצעות לשכת רה"מ.
"נכון, אני הגנתי על פלדשטיין כי הוא נשבע לי שלא עבד עם קטאר" אמר מגל. "האמנתי לו. פלדשטיין הוא איש טוב, מייצר אנרגיה טובה. אני מכיר אותו תקופה ארוכה". עם זאת, לדברי מגל, פלדשטיין "הוא אוכל ראשים, מסבן, יש לו כישורים לזה. הוא איש מוכשר. האמנתי לו".

מגל המשיך ואמר כי "גם אני נפלתי אצל פלדשטיין. אבל בסוף, כשאתה רואה את הדברים האלה, אתה רואה שהוא עבד על כולם. אי אפשר לקנות ממנו מכונית משומשת, זאת האמת. בצורה מאוד מאוד ברורה – בן אדם עם אדנים ערכיים מאוד חלשים".
מגל המשיך ואמר: "כשהוא עובד עם עיתונאים וצריך לתת להם אינפורמציה, והוא ממציא אינפורמציות, והוא משרת אדון אחר שבכלל הוא לא אמור לעבוד איתו – זה אירוע מאוד מאוד בעייתי. אני האמנתי לפלדשטיין שאמר לי, מה שנקרא בנקיטת חפץ, שהוא לא עבד עם קטאר. האמנתי לו. בסוף התברר שגם אותי הוא שיקר, ואני מתייחס לאירוע כמו שהוא: יש פה בן אדם מאוד מאוד בעייתי".

לפי התחקיר של גרינצייג, פלדשטיין ואיינהורן קידמו במודע מסרים פרו-קטארים בתקשורת הישראלית, תוך ניצול מעמדם כ"גורמים" בלשכת רה"מ, כדי להעביר אותם כתדרוכים רשמיים. לפי הפרסום, השניים תיכננו "ספינים" שאמורים להיטיב עם קטאר, והדליפו אותם לעיתונאים בכירים בערוצי הטלוויזיה.
