אגדת העבר טל ברודי התייחס היום (שני) ב"ישראל הבוקר" עם טל מאיר להצלחה המסחררת של דני אבדיה בליגת ה-NBA: "דני עושה לנו הרבה כבוד. הוא עבד על הקליעה שלו, כשעלה למגרש הוא הצדיק את הדקות שהוא משחק. בכל מקום הקהילה היהודית מרגישה את הכבוד של בחור מישראל שמשחק ב-NBA. הוא בסך הכול למד כדורסל בארץ".
ברודי התייחס לתחילת דרכו של אבדיה, ולרמת המחויבות כלפי הכדורסל: "אבא שלו דאג שיישאר באימונים. כשהוא התחיל לעלות בגובה, הוא עבר למכבי תל אביב. הקבוצה זכתה בטורניר, והוא היה אחד מהבולטים. היה לו הרבה דקות במגרש במכבי תל אביב, אבל ראו אותו כשהוא היה בנבחרות הצעירים שלנו".

ברודי החמיא לשחקן שעבד קשה לאורך הזמן, ולמד מהדרך: "הוא עשה טירונות עם הרבה סבלנות, ראה שבשנים הראשונות האלה הוא צריך לאמוד, להיכנס לעניינים, ונתן כבוד לשחקנים הוותיקים יותר. הוא עשה את העבודה לתפארת".
ברודי התייחס לאופיו של אבדיה, והרצון הגדול להצלחה: "הוא צנוע, נותן את הכבוד לכל הקבוצה על הניצחון, לא רק עליו. רואים שהוא שחקן טוב, הוא לא מדבר על עצמו כמו שהוא נותן לכבוד לאחרים בקבוצה. בחור שלמד טוב, ומשחק טוב, ומייצג אותנו הכי טוב שיכול להיות".
