ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב (ראשון) בטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה עם שלוחי חב"ד במשרד ראש הממשלה בירושלים. במהלך הטקס, נשא נתניהו דברים בהם התייחס לטבח הנורא בסידני שאירע ביום ראשון בשבוע שעבר, במהלך טקס הדלקת נר ראשון בבית חב"ד בבונדיי ביץ'.
"קהילת חב"ד וכל עם ישראל עברו טרגדיה גדולה בסידני, של מרצחים נתעבים, שרצחו אותם בגלל היותם יהודים, ורק בגלל היותם יהודים", אמר ראש הממשלה, "אבל רוחנו לא נפלה ולא תיפול. אני ראיתי את זה גם בשליחים, וגם בכל בתי חב"ד שכבר נפגעו בעבר".

"זה לא הפיל את רוחנו, אלא להיפך. ראיתי את ההתחזקות ואת ההתגייסות לפעולה של קירוב עם ישראל בכל מקום שהוא על כדור הארץ", המשיך נתניהו, ואמר בהומור: "אני לא בדקתי אם יש באנטרקטיקה, אבל אני יודע שעובדים גם על זה".
"אבל אני אומר מעומק לבנו – אנחנו גם משתתפים ביגון, אבל גם רואים את הגדולה ונחושים מאי פעם להבטיח את נצח ישראל. אנחנו עושים את זה כאן, שליחי חב"ד עושים את זה ברחבי העולם, ואנחנו ננצח. אנחנו מנצחים – ונמשיך לנצח", נתניהו חתם את דבריו.
