accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

בודקים את הגבול: המחבלים שוב מפרים את הסכם הפסקת האש ברצועה

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

א טבת ה'תשפו (21.12.25)

6

5

like

1

dislike

בשלושה מקרים שונים, כוחותינו זיהו מחבלים שהתקרבו לקו הצהוב ברצעות עזה בניגוד להסכם הפסקת האש במטרה לפגוע בלוחמינו • עם זיהוי האיום כוחותינו תקפו אווירית להסרתו


כוחותינו הפועלים בצפון רצועת עזה זיהו היום (ראשון) מספר מחבלים שהתקהלו סמוך לקו הצהוב. בתגובה, ביצעו לוחמינו ירי להרחקה, אולם שלושה מהמחבלים חצו את הקו הצהוב וניסו להתקרב לכוחותינו.

בשני אירועים נוספים בצפון הרצועה, כוחותינו זיהו שני מחבלים שחצו את הקו הצהוב והתקרבו אליהם במטרה לפגוע. בכל האירועים, עם זיהוי האיום – חיל האוויר תקף על מנת להסירו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News