כוחותינו הפועלים בצפון רצועת עזה זיהו היום (ראשון) מספר מחבלים שהתקהלו סמוך לקו הצהוב. בתגובה, ביצעו לוחמינו ירי להרחקה, אולם שלושה מהמחבלים חצו את הקו הצהוב וניסו להתקרב לכוחותינו.
בשני אירועים נוספים בצפון הרצועה, כוחותינו זיהו שני מחבלים שחצו את הקו הצהוב והתקרבו אליהם במטרה לפגוע. בכל האירועים, עם זיהוי האיום – חיל האוויר תקף על מנת להסירו.
