ת הכנסת קטי שטרית התייחסה מוקדם יותר היום (ראשון) בריאיון לנוי בר לטבח המזעזע שהתרחש לפני שבוע באוסטרליה, והסבירה שהטבח מהווה עדות מצמררת למאבק בני החושך בבני האור כפי שהוא מתבטא במאבק באנטישמיות בעולם. בנוסף, ח"כ שטרית קראה כי לכל היהודיים באשר הם בעולם לעלות לארץ ישראל.
"מה עשו אנשים?", תהתה שטרית, "פשוט באו להדליק חנוכייה וראינו את התוצאות. טבח שאין כדוגמתו, טבח כל כך אכזרי, זה רק כל הזמן מזכיר לנו באיזה עולם אנחנו חיים, עולם אנטישמי, לא משנה איפה בעולם, אבל תמיד ירצו לכלותנו.

"אני קוראת לכל היהודים באשר הם – תעלו לארץ. אנחנו מחבקים אתכם, נרצה את כולכם. המקום הבטוח ביותר לעם היהודי זה בארץ ישראל", אמרה. "אין מקום בטוח יותר לעם הזה, עם כל הקשיים, עם כל מה שעברנו – זה שלנו. זה אנחנו. אף אחד פה לא יגיד לך מה אתה עושה כאן, אף אחד פה לא ירדוף אחריך, אתה תוכל להתפתח וליצור לעצמך בית חם ואוהב למשפחה שלך".
