accessibility-icon
share-icon
כביש 60 החוצה את יהודה ושומרון | צילום: נתי שוחט, פלאש 90
כביש 60 החוצה את יהודה ושומרון | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

המלחמה בשב"חים: 10 נתפסו באשדוד, המשטרה: "פגיעה בביטחון"

דסק C14

דסק C14

א טבת ה'תשפו (21.12.25)

1

1

like

0

dislike

עשרה שוהים בלתי חוקיים מיהודה ושומרון הועסקו בבניין מאוכלס באשדוד • צו סגירה מנהלי ל-21 יום הוצא לאתר הבנייה • מעל ל-500 שב"חים אותרו בשבועיים האחרונים ברחבי הארץ


עשרה שוהים בלתי חוקיים תושבי יהודה ושומרון נתפסו במהלך השבוע האחרון כשהם מועסקים בניגוד לחוק באתר בנייה בבניין מגורים מאוכלס בעיר אשדוד, הנמצא בעיצומה של עבודת חיזוק ושדרוג במסגרת תכנית תמ"א.

צו סגירה מנהלי הוצא לאתר הבנייה למשך 21 ימים, בגין העסקת עובדים ללא אישורי שהייה כחוק בישראל. בשבועיים האחרונים נתפסו על פי המשטרה מעל ל-500 שב"חים במוקדים שונים ברחבי הארץ, חלקם בעת שקפצו מעל גדר ההפרדה.

צו סגירה של 21 יום | צילום: דוברות המשטרה
maximize-image
צו סגירה של 21 יום | צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "אפס סובלנות כנגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון האזרחים בעתות מלחמה, ונמשיך לפעול בנחישות כנגד כלל המעורבים בדגש על עבירות הסעה, הלנה והעסקת שוהים בלתי חוקיים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News