עשרה שוהים בלתי חוקיים תושבי יהודה ושומרון נתפסו במהלך השבוע האחרון כשהם מועסקים בניגוד לחוק באתר בנייה בבניין מגורים מאוכלס בעיר אשדוד, הנמצא בעיצומה של עבודת חיזוק ושדרוג במסגרת תכנית תמ"א.
צו סגירה מנהלי הוצא לאתר הבנייה למשך 21 ימים, בגין העסקת עובדים ללא אישורי שהייה כחוק בישראל. בשבועיים האחרונים נתפסו על פי המשטרה מעל ל-500 שב"חים במוקדים שונים ברחבי הארץ, חלקם בעת שקפצו מעל גדר ההפרדה.

מהמשטרה נמסר: "אפס סובלנות כנגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון האזרחים בעתות מלחמה, ונמשיך לפעול בנחישות כנגד כלל המעורבים בדגש על עבירות הסעה, הלנה והעסקת שוהים בלתי חוקיים".
