המשטרה הגישה היום (ראשון) כתב אישום חמור בגין התעללות בבעל חיים נגד גבר כבן 70, תושב פרדס חנה. זאת, לאחר שבחקירת המשטרה עלה כי על פי החשד השליך כלב לתוך פח אשפה. מדובר בסיומה של חקירה מהירה ונחושה שנוהלה בתחנת זכרון יעקב של מרחב מנשה.
תחילת הפרשה בתלונה שהתקבלה במשטרת ישראל, אשר תיארה מקרה מזעזע של כלב שנמצא כשהוא זרוק בתוך פח אשפה. עם קבלת הדיווח, החליטו במשטרה לפתוח בחקירה מיידית במטרה לאתר את האחראי למעשה האכזרי ולהביאו לדין בהקדם האפשרי.

בעקבות התלונה, החלו שוטרי תחנת זכרון יעקב בפעולות חקירה מהירות, ותוך שימוש באמצעים שונים הצליחו תוך זמן קצר להתחקות אחר זהותו של החשוד במעשה. החשוד, תושב המקום, אותר ונעצר לחקירה בתחנת המשטרה, שם נאספו הראיות הנדרשות.
כאמור, עם סיום כלל פעולות החקירה, הצליחו במשטרה לגבש תשתית ראייתית מוצקה נגד החשוד. על בסיס ראיות אלו, הוגש נגדו כתב אישום חמור, המייחס לו עבירות של התעללות בבעל חיים. במשטרה הדגישו כי ימשיכו לפעול ביד קשה נגד כל מי שפוגע בבעלי חיים.
