accessibility-icon
share-icon
צילום: Tsafrir Abayov/Flash90
צילום: Tsafrir Abayov/Flash90

מערכת הביטחון: העזתים שנתפסו ברהט - לא חדרו לישראל בטבח

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

א טבת ה'תשפו (21.12.25)

28

12

like

0

dislike

לוחמי המשמר הלאומי וימ"ר נגב עצרו את העזתים כשברשותם עשרות קליעים ותחמושת • בעוד המשטרה הודיעה כי השלושה חדרו לישראל במתקפת ה-7 באוקטובר, במערכת הביטחון טוענים כי מדובר בעזתים שהיו בארץ עוד לפני המלחמה • העצורים הועברו לחקירה בשדה תימן


לוחמי המשמר הלאומי ובלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב נגב עצרו אמש (מוצאי שבת) ברהט שלושה תושבי רצועת עזה, ששהו בישראל באופן בלתי חוקי. במהלך המעצר, נתפסו ברשות השלושה עשרות קליעים של תחמושת צבאית, אשר חשודה כגנובה.

בהודעה רשמית מטעם המשטרה נמסר כי שלושת העזתים חדרו לשטח ישראל ב-7 באוקטובר, תוך ניצול הפריצה בגדר הגבול במהלך מתקפת הטרור של חמאס, ומאז שהו בארץ באופן לא חוקי.

maximize-image
מחבלים עזתים פורצים את המכשול בשבעה באוקטובר | צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90

מנגד, גורמים במערכת הביטחון מציגים גרסה שונה לאירועים. על פי טענתם, אין מדובר במחבלים שחדרו ב"שבת השחורה", אלא בשוהים בלתי חוקיים (שב"חים) עזתים, שנכנסו לישראל עוד טרם פרוץ המלחמה באמצעות אישורי כניסה, ונשארו בארץ ללא היתר.

שלושת העצורים הועברו להמשך תחקור במתקן הכליאה שדה תימן.

עקבו אחרינו גם ב-Google News