אירוע תקיפה חריג התרחש בשבוע שעבר בשכונת נחלת יהודה בראשון לציון, כאשר תושב המקום, ושחקן מכבי פתח תקווה בעבר, עופר מנדל, הותקף לאור יום בידי ארבעה רעולי פנים בזמן שטייל עם שתי כלבותיו, לונה וקנדי. התוקפים ריססו אותו בגז מדמיע, הפילו אותו לרצפה ולקחו ממנו את לונה – כלבה מסוג פומרניאן שנמצאת ברשותו מזה שנים.
בריאיון לטל מאיר בישראל הבוקר סיפר מנדל בכאב: "עברתי פיגוע. סכינים, גז מדמיע – לקחו לי את לונה. לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות במדינת ישראל, ועוד בשעה שמונה בבוקר". לדברי מנדל, כלבתו השנייה קנדי הצליחה לברוח ורצה לבדה כ-700 מטרים עד הבית.

האירוע תועד במצלמות אבטחה, והסרטון בו נראים התוקפים רודפים אחר מנדל פורסם ברשתות החברתיות. "אני מזועזע. אין לי סכסוך עם אף אחד, אני אדם נורמטיבי. כל מה שאני מבקש – זה שיחזירו לי את לונה. היא הבת שלי", הוסיף בקול חנוק.
המשטרה פתחה בחקירה. מנדל מצידו ציין כי בתחילה לא רצה להגיש תלונה, אך בעקבות התמיכה הרבה שקיבל מהציבור, הוא שוקל זאת מחדש. כל מי שראה את הכלבה או מזהה אותה מתבקש לפנות למשטרה או למערכת C14.
