בלשי ימ"ר נגב בשיתוף פעולה עם לוחמי המשמר הלאומי דרום, ביצעו הערב (מוצ"ש) פעילות מבצעית בעיר רהט, שהובילה למעצרם של שלושה חשודים תושבי עזה.
הכוחות נכנסו למתחם בעיר בעקבות מידע ממוקד שסיפק רכז המודיעין, דורון ואקנין. על פי המידע המודיעיני, שלושת החשודים הם תושבי רצועת עזה שנכנסו לשטח ישראל ביום פרוץ המלחמה, ה-7 באוקטובר 2023.

במהלך הפעילות נערך חיפוש במתחם בו שהו החשודים, ובמהלכו איתרו הכוחות כדורי נשק מסוגים שונים. בתום המבצע, כלל המוצגים שנתפסו ושלושת העצורים הועברו להמשך טיפול וחקירה של השב"כ
