accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

שתי תקריות בצפון הרצועה: מחבלים חוסלו, אש נפתחה לעבר חשודים

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

ל כסלו ה'תשפו (20.12.25)

1

14

like

0

dislike

שתי תקריות נפרדות התרחשו בצפון רצועת עזה במהלך סוף השבוע: ביום שישי נפתחה אש לעבר חשודים במבנים מערבית לקו הצהוב, ובשבת חוסלו שני מחבלים שחצו את הקו והתקרבו לכוחות • בצה”ל מדגישים כי האירועים מתוחקרים, והפעילות נמשכת בהתאם להסכמות המבצעיות


במהלך סוף השבוע אירעו שתי תקריות נפרדות בצפון רצועת עזה, במרחב הקו הצהוב, במסגרת פעילות מבצעית של כוחותינו נגד איומים במרחב.

אמש (שישי), במהלך סריקות מבצעיות במרחב הקו הצהוב, זיהו לוחמי צה"ל מספר חשודים במבנים שולטים מערבית לקו. הכוחות פתחו לעברם באש.

maximize-image
פעילות כוחותינו ברצועת עזה, ארכיון | צילום: דובר צה"ל

בתקרית נוספת, שאירעה היום (שבת), זיהו לוחמי צוות הקרב של חטיבת ירושלים (16) שני מחבלים שחצו את הקו הצהוב והתקרבו לעבר כוחות צה"ל באופן שאיים באופן מיידי על הלוחמים. חיל האוויר, שפעל בתיאום עם הכוחות בשטח, חיסל את שני המחבלים.

בצה"ל מדגישים כי הכוחות ממשיכים בפעילותם בצפון הרצועה בהתאם להסכמות המבצעיות, וכי יוסיפו לפעול לסיכול כל איום ישיר על כוחות צה”ל במרחב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News