במהלך סוף השבוע אירעו שתי תקריות נפרדות בצפון רצועת עזה, במרחב הקו הצהוב, במסגרת פעילות מבצעית של כוחותינו נגד איומים במרחב.
אמש (שישי), במהלך סריקות מבצעיות במרחב הקו הצהוב, זיהו לוחמי צה"ל מספר חשודים במבנים שולטים מערבית לקו. הכוחות פתחו לעברם באש.

בתקרית נוספת, שאירעה היום (שבת), זיהו לוחמי צוות הקרב של חטיבת ירושלים (16) שני מחבלים שחצו את הקו הצהוב והתקרבו לעבר כוחות צה"ל באופן שאיים באופן מיידי על הלוחמים. חיל האוויר, שפעל בתיאום עם הכוחות בשטח, חיסל את שני המחבלים.
בצה"ל מדגישים כי הכוחות ממשיכים בפעילותם בצפון הרצועה בהתאם להסכמות המבצעיות, וכי יוסיפו לפעול לסיכול כל איום ישיר על כוחות צה”ל במרחב.
