accessibility-icon
share-icon
צילום מסך

יקי אדמקר על ההכחשה של בנט: "פעם שקרן - תמיד שקרן" | צפו

הפטריוטים

הפטריוטים

כח כסלו ה'תשפו (18.12.25)

15

6

like

1

dislike

במהלך תוכנית הפטריוטים התייחס יקי אדמקר לדליפת התכתובות ממכשירו האישי של בנט ואמר כי על אף שהתוכן עצמו הוא בעיקר רכילותי, עדיין קשה להבין את הכחשתו של בנט • "מה אתה הולך להכחיש בהודעה לתקשורת שלא פרצו לך לטלפון? מה, כאילו פעם שקרן תמיד שקרן?", תהה אדמקר


במהלך תוכנית הפטריוטים התייחס הערב (חמישי) יקי אדמקר לדליפת התכתובות ממכשירו האישי של בנט ואמר כי על אך שהתוכן עצמו שפורסם הוא בעיקר רכילותי יש שני נקודות ראויות לציון בנושא.

"הנקודה הראשונה היא לא מפתיעה כל כך" אמר אדמקר, "והיא שבנט משקר פעם נוספת. כלומר, אתה כבר עד לסיטואציה שבה כל החומרים מתוך הטלפון שלך מסתובבים ברשת. תמונות, מסמכים, התכתבויות אישיות. מה אתה הולך להכחיש בהודעה לתקשורת שלא פרצו לך לטלפון? מה, כאילו פעם שקרן תמיד שקרן?".

maximize-image
נפתלי בנט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"הדבר השני", אמר אדמקר, "זה משהו כבר יותר כללי. כי גם גנץ היה באירוע הזה וגם בנט היה באירוע הזה. לא יכול להיות שאנשים בתפקידים בכירים, כמו ראשות ממשלה ושר ביטחון, אפשר ככה ב'אהלן אהלן' לפרוץ להם לטלפון.

עקבו אחרינו גם ב-Google News