ליטל שמש, מגישת חדשות 14, העלתה היום (חמישי) לחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו הביעה את הזדהותה עם האוכלוסייה היהודית: "לאחינו ואחיותינו, בימים בהם יש ניסיונות לזרוע פחד ולשבור את רוחנו, אני רוצה להזכיר לכם: אתם לא לבד". בסרטון שהעלתה, הגיעה לחוף בונדי – המקום בו אירע הירי ההמוני, והדליקה נר לזכר הנרצחים.
שמש הבהירה כי גם במרחק של אלפי קילומטרים "עם ישראל עומד איתכם – מחבק אתכם, מתפלל עבורכם ומחזק אתכם. כאבכם הוא כאבנו, וחוסנכם הוא חוסננו. אנחנו עם של אור ותקווה, ונקום גם מהרגעים האפלים ביותר. עם ישראל חי". ברקע התמונות ששיתפה, נראו זרי פרחים ונרות רבים במתחם שהפך למוקד זיכרון מאז הטבח.

כזכור, בתחילת השבוע חמושים פתחו באש במהלך אירוע הדלקת נרות של הקהילה היהודית בחוף בונדי שבמזרח סידני, בו השתתפו עשרות בני אדם. בתיעודים קשים שפורסמו ברשתות החברתיות נראו נפגעים רבים מוטלים על הקרקע, במקביל לפעולות החייאה של כוחות ההצלה.
