accessibility-icon
share-icon
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

"עושה את העבודה לבורא": אביב אלוש מגיב לסערה סביב חב"ד

דסק C14

דסק C14

כח כסלו ה'תשפו (18.12.25)

6

7

like

13

dislike

אביב אלוש התייחס לדברים הקשים של חברת מועצת עיריית תל אביב הדס רגולסקי • השחקן, שהתקרב לדת בשנים האחרונות, הדגיש את חשיבות השמירה על ערכי הדת והמורשת היהודית • תגובות הגולשים לא איחרו להגיע, ביניהם חב"דניק שכתב בהתרגשות: "הזכרת לנו שאנחנו לא לבד"


השחקן והזמר אביב אלוש התייחס אתמול (רביעי) לדברים הקשים שאמרה חברת מועצת עיריית תל אביב, הדס רגולסקי, נגד פעילות שלוחי חב"ד. את הדברים אמר במהלך שיחה שקיים עם עומרי פלד במסגרת פרויקט "שבת מכל הסיבות", ביוזמת שרון אדם והרבנית רחל בזק.

"היא עושה את העבודה לבורא", אמר אלוש והוסיף כי חברת מועצת העיר היא "שליחה", וההתבטאות שלה למעשה חיזקה את ארגון חב"ד: "החושך בא לכבות את האור – אי אפשר לכבות את האור הזה". השחקן, שהתקרב לדת בשנים האחרונות, התייחס לחג החנוכה וציין כי היוונים ניסו בעבר לעשות בדיוק את אותו הדבר, ושאל: "עכשיו אתם מכניסים את יוון הביתה?".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Omri Peled‎‏ (@‏‎omri_peled‎‏)‎‏

אלוש הדגיש: "היוונים לא רצו שנשמור שבת, שנלמד תורה, שנעשה ברית מילה, שנקדש את החודש – הם לא רצו שנהיה יהודים. אם האימפריה הכי גדולה בעולם דאז התמקדה בזה, איך זה לא חשוב לי? איפה אני מכבי? איפה אני חשמונאי? איפה אני יהודי?".

התגובות ברשת לא איחרו להגיע, והגולשים כתבו כי השניים חיזקו אותם: "אל תתנו לקולות האלו להחליש – אלא רק להעצים". בנוסף, איש חב"ד הגיב בהתרגשות: "עברנו ימים קשים בעקבות מה שקרה באוסטרליה, המילים שלכם חיממו את הלב והזכירו לנו שאנחנו לא לבד".

עקבו אחרינו גם ב-Google News