accessibility-icon
share-icon
רה"מ לשעבר ויו"ר מפלגת "בנט 2026" נפתלי בנט | צילום: פלאש 90
רה"מ לשעבר ויו"ר מפלגת "בנט 2026" נפתלי בנט | צילום: פלאש 90

קבוצת האקרים טוענת: פרצנו לאייפון של בנט

אפרת ברינר

אפרת ברינר

כז כסלו ה'תשפו (17.12.25)

31

19

like

1

dislike

קבוצת ההאקרים האיראנית "Handala" טענה כי פרצה ל-iPhone 13 Pro של נפתלי בנט, ופרסמה בין השאר רשימת אנשי קשר שלדבריה, היו במכשיר הנייד של ראש הממשלה לשעבר • לשכתו של בנט מסרה שהנושא מצוי בטיפול של גורמי הביטחון וכי המכשיר לא נמצא בשימוש כיום


קבוצת ההאקרים האיראנית "Handala" פרסמה היום (רביעי) בערוץ הטלגרם שלה הודעה, ובה היא טענה כי הצליחה לחדור למכשיר ה-iPhone 13 Pro של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט.

כדי "להוכיח" את הטענה, פורסמו צילומי מסך, לכאורה מתוך המכשיר, הכוללים רשימות אנשי קשר, התכתבויות וואטסאפ, ותמונות אישיות, וכן צילומי מסך של פגישות ולו"ז אישי. בנוסף לכך, ההאקרים טענו שהורידו עשרות ג'יגה-בייט של מידע רגיש מהמכשיר.

maximize-image
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מלשכתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נמסר כי "הנושא בטיפול גורמי הביטחון והסייבר הרלוונטיים. המכשיר אינו בשימוש כיום".

עוד לפני הפרסומים האחרונים של קבוצת "Handala", היו דיווחים חוזרים ונשנים מצד האקרים איראנים על פריצות לבכירים ישראלים, כולל בנט: במהלך שנת 2023, קבוצות שונות המזוהות עם איראן טענו כי השיגו גישה למסמכים ותכתובות שלו, אך גורמי ביטחון העריכו אז כי מדובר במידע שנאסף ממקורות עקיפים (כמו פריצה למאגרי מידע של משרדי ממשלה או אתרים שבהם היה רשום) ולא בפריצה ישירה למכשיר הנייד עצמו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News