קבוצת ההאקרים האיראנית "Handala" פרסמה היום (רביעי) בערוץ הטלגרם שלה הודעה, ובה היא טענה כי הצליחה לחדור למכשיר ה-iPhone 13 Pro של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט.
כדי "להוכיח" את הטענה, פורסמו צילומי מסך, לכאורה מתוך המכשיר, הכוללים רשימות אנשי קשר, התכתבויות וואטסאפ, ותמונות אישיות, וכן צילומי מסך של פגישות ולו"ז אישי. בנוסף לכך, ההאקרים טענו שהורידו עשרות ג'יגה-בייט של מידע רגיש מהמכשיר.

מלשכתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נמסר כי "הנושא בטיפול גורמי הביטחון והסייבר הרלוונטיים. המכשיר אינו בשימוש כיום".
עוד לפני הפרסומים האחרונים של קבוצת "Handala", היו דיווחים חוזרים ונשנים מצד האקרים איראנים על פריצות לבכירים ישראלים, כולל בנט: במהלך שנת 2023, קבוצות שונות המזוהות עם איראן טענו כי השיגו גישה למסמכים ותכתובות שלו, אך גורמי ביטחון העריכו אז כי מדובר במידע שנאסף ממקורות עקיפים (כמו פריצה למאגרי מידע של משרדי ממשלה או אתרים שבהם היה רשום) ולא בפריצה ישירה למכשיר הנייד עצמו.
