עיתונאי חדשות 12 גיא פלג שנמצא במרכזה של הסערה הציבורית בסוגיית הפצ"רית והדלפת הסרטון משדה תימן, הגיש תלונה במשטרה נגד פעיל הימין מרדכי דוד, לאחר ש"העז" למתוח נגדו ביקורת ולחסום את רכבו בתום הרצאה שמסר אתמול (רביעי) בתל אביב.
גיא פלג נחסם למען כוח 100 ולמען החללים!!(לתרומה לפעילות קישור בפרופיל) pic.twitter.com/d3n44cXAhK
— מרדכי דוד (@DwdHy30621) November 13, 2025
בעקבות התלונה, המשטרה צפויה לחקור את דוד, שקיבל זימון, כבר ביום ראשון הקרוב. פלג אמר מוקדם יותר היום כי אין לו היכרות מוקדמת עם דוד, והטיח בו: "הוא עבריין, איש שוליים ואדם זניח". בחוסר מודעות מוחלט, פלג שנמצא כאמור במרכזו של אחד האסונות התדמיתיים הגדולים ביותר של מדינת ישראל בהיסטוריה בכלל ובמהלך המלחמה בפרט, אמר כי "הכהניזם כבר לא בשוליים – הוא בפרלמנט שלנו".
הליווי שוטרים לרכב לא עזר לגיא פלג דפקתי ספרינט לרמזור ושם חסמתי אותו לזכרו של רבין ולמען החללים(לתרומה לפעילות לינק בפרופיל) pic.twitter.com/fYx2Zv27Mq
— מרדכי דוד (@DwdHy30621) November 13, 2025
עוד קודם לכן, נתלה שלט בבני ברק הקורא להשליך את פלג לכלא, בעקבות הפגיעה החמורה בביטחון המדינה, שבה הוא גם לקח חלק. בחדשות 12 זעמו על השלט והציגו את הכעס הציבורי כלפיו כ"אלימות שחצתה קו אדום" וכ"נורת אזהרה אדומה ומדאיגה".
