ארגוני הטרור ברצועת עזה הודיעו היום (חמישי) כי בשעה 20:00 יועבר לידי הצלב האדום חטוף חלל, שלטענתם אותר היום במהלך חיפושים בדרום רצועת עזה. מדובר בהחזרת חלל נוספת, ארבעה ימים בלבד לאחר שסגן הדר גולדין הושב לקבורה בישראל לאחר כמעט 11 וחצי שנים שבהן הוחזק בעזה.
על פי ההודעה שפורסמה בידי הג'יהאד האסלאמי וחמאס, הגופה נמצאה באזור דרומית לחאן יונס ותימסר במסגרת תיאום בינלאומי. בישראל טרם התייחסו רשמית להודעה.

האירוע מתרחש לאחר שחרורם של 20 החטופים החיים באמצע החודש שעבר. השבוע כאמור, הושב לקבורה סגן הדר גולדין, והותיר ברצועת עזה ארבעה חללים חטופים: רס"ל רן גואילי, מני גודארד, דרור אור וסונטיסק רינטאלק.
לפי הצלב האדום, העברת הגופה צפויה להתרחש בשעה 20:00, בכפוף לסידורי הביטחון והתיאום הנדרשים.

