עם פתיחת השידור של "יומן צהריים" בערוץ 14, התייחס היום (חמישי) עידו טאובר למבוי הסתום בפרשת הפצ"רית והדלפת הסרטון וקרא לבית המשפט העליון להפסיק את דחיות הזמנים ולקבל הכרעה.
לפי החלטת בג"ץ מיום שלישי, השעה 12:00 הייתה אמורה להיות מועד הדד-ליין האחרון שהגדיר בג"ץ להגעה להסכמות בין הצדדים על זהות הממונה והמלווה של החקירה. זמן קצר לפני כן הודיע בית המשפט על דחייה נוספת, והעניק ארכה נוספת עד לשעה 14:00.

טאובר ציין כי אף שמדובר בניסיון להגיע לפשרה, למעשה אין משא ומתן פעיל בין הצדדים. לדבריו, המערכת מצויה בהמתנה מתמשכת: "מדברים על פשרה בלי לדבר ביניהם".

פרשת הפצ"רית: בית המשפט נותן ארכה נוספת לצדדים להגיע לפשרה
עוד הדגיש כי הציבור כולו מחכה להכרעה, וכי רצף הדחיות מייצר אי ודאות מיותרת. "נתתם 48 שעות. אם הגיעו לפשרה, מה טוב. אם לא הגיעו, תנו את פסק הדין", אמר. בהמשך קרא לבית המשפט לקבוע החלטה משפטית ברורה: "יש פה עניין משפטי, אתם השופטים, קבלו החלטה ותושיעו אותנו לפחות מההמתנה".
