accessibility-icon
share-icon
צפו בדברים של עידו טאובר

עידו טאובר במסר לשופטי בג"ץ: "קבלו החלטה ותושיעו אותנו"

דסק C14

דסק C14

כב חשון ה'תשפו (13.11.25)

5

3

like

3

dislike

בעקבות החלטת בג"ץ לדחות שוב את המועד להגעה להסכמות על זהות הממונה על חקירת הפצ"רית, עידו טאובר מתח באולפן "יומן צהריים" ביקורת על רצף הדחיות והעדר המשא ומתן בין הצדדים • "המדינה כולה מחכה", אמר, וקרא לשופטים: "אם אין פשרה, תנו את פסק הדין ותושיעו אותנו מההמתנה"


עם פתיחת השידור של "יומן צהריים" בערוץ 14, התייחס היום (חמישי) עידו טאובר למבוי הסתום בפרשת הפצ"רית והדלפת הסרטון וקרא לבית המשפט העליון להפסיק את דחיות הזמנים ולקבל הכרעה.

לפי החלטת בג"ץ מיום שלישי, השעה 12:00 הייתה אמורה להיות מועד הדד-ליין האחרון שהגדיר בג"ץ להגעה להסכמות בין הצדדים על זהות הממונה והמלווה של החקירה. זמן קצר לפני כן הודיע בית המשפט על דחייה נוספת, והעניק ארכה נוספת עד לשעה 14:00.

הדיון על סמכות חקירת דליפת שדה תימן, בבית המשפט העליון בירושלים
maximize-image
שופטי בג"ץ בדיון ביום שלישי | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

טאובר ציין כי אף שמדובר בניסיון להגיע לפשרה, למעשה אין משא ומתן פעיל בין הצדדים. לדבריו, המערכת מצויה בהמתנה מתמשכת: "מדברים על פשרה בלי לדבר ביניהם".

פרשת הפצ"רית: בית המשפט נותן ארכה נוספת לצדדים להגיע לפשרה

פרשת הפצ"רית: בית המשפט נותן ארכה נוספת לצדדים להגיע לפשרה

101
13.11.25|רבקה שורק

עוד הדגיש כי הציבור כולו מחכה להכרעה, וכי רצף הדחיות מייצר אי ודאות מיותרת. "נתתם 48 שעות. אם הגיעו לפשרה, מה טוב. אם לא הגיעו, תנו את פסק הדין", אמר. בהמשך קרא לבית המשפט לקבוע החלטה משפטית ברורה: "יש פה עניין משפטי, אתם השופטים, קבלו החלטה ותושיעו אותנו לפחות מההמתנה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News