המרכז הרפואי הדסה עין כרם הודיע הבוקר (רביעי) על מותו של גבר בן 46, שוטר לשעבר, אשר הצית את עצמו לפני כשבועיים מול ביתה של בכירה באגף השיקום בירושלים. האיש פונה לבית החולים במצב קשה מאוד עם כוויות נרחבות על פני גופו, ומאז נלחם צוות היחידה לטיפול נמרץ על חייו.
בהודעת בית החולים נמסר: "הבוקר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו של המטופל, שנפצע באורח אנוש לאחר הצתה עצמית. אנו משתתפים בצער המשפחה".
