כוחותינו חיסלו מוקדם יותר היום (שלישי), מחבל שחצה את הקו הצהוב והתקרב לכוחות הפועלים בדרום רצועת עזה, באופן שהיווה עליהם איום מיידי. מיד לאחר הזיהוי, כוחותינו בשטח חיסלו את המחבל במטרה להסיר את האיום.
לא מדובר בהפרה הראשונה של ארגון הטרור הרצחני, כמעט מידי יום, מחבלי חמאס מנסים להתקדם ולפגוע בלוחמינו שבקו הצהוב. מאז תחילת הפסקת האש נרשמו עשרות הפרות.

רק אתמול כוחותינו חיסלו בתקיפה מהאוויר שני מחבלים שחצו את הקו הצהוב והתקרבו לכוחות שפועלים בדרום רצועת עזה, באופן שהיווה עליהם איום מיידי.
כמו כן, ארגון הטרור טרם החזיר את גופות החטופים החללים שברשותו כפי שהתחייב. נכון לעכשיו, ברצועת עזה מוחזקים שלושה חטופים חללים ישראליים וחטוף חלל תושב מדינה זרה.
מצה"ל נמסר כי מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר בהכוונת הכוחות בשטח, תקף וחיסל את המחבלים במטרה להסיר את האיום. "כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם למתווה הסכם הפסקת האש וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי".
